عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

كهربا: اتعرضت للضغط لكن جمهور الأهلي ساندني.. وتمكنا من التتويج بجميع البطولات

تحيا مصر

حرص محمود عبد المنعم كهربا لاعب الفريق الأول لكرة القدم بالنادي الأهلي، على الحديث عن ما تعرض له خلال الموسم الماضي، وعن ما حققه من بطولات رفقة الفريق الأحمر.

منشور كهربا على فيس بوك

ونشر كهربا منشور، عبر حسابه الرسمي على فيس بوك، وكتب: “بعد إيقاف ٦ شهور الحمد لله قدرت أقف على رجلي تاني و بسرعة جدا و أكمل مسيرتي”.  

 

وأضاف: “ موسم صعب و كله ضغوطات إنتهى بأن الأهلي بطل كل حاجه و بكرم ربنا و دعم جمهور الأهلي قدرنا نحقق كل البطولات إللي شاركنا فيها مكنش هينفع إننا نستسلم في وسط الطريق كان لازم نكمل للاخر زي الأهلي ما عودنا كنت بستني الإيقاف ينتهي بفارغ الصبر علشان أقدر أشارك و أجتهد”.


وتابع: “ إتعرضت لضغوط كتير و ناس بتحاول إنها تعطلني بس ربنا كان ديما في ضهري و نصرني الحمدلله فا أي ضغط من الضغوطات الكتير الي اتعرضتلها كنت برميه ورا ضهري و أركز في تمريني و أركز في الملعب  و أسعد جمهور النادي في محاولة إني أرد و لو جزء بسيط من فضل جماهير النادي في دعمهم ليا و وقوفهم في ضهري من أول يوم كنت فيه في النادي ولا أي كلام هيوفيهم حقهم ولا هيوصف اللي في قلبي من ناحيتهم”.

وواصل: “  الحمد لله قدرنا نحقق كل حاجة و في النهاية بشكر كل شخص قدملي المساعدة ووقف جنبي من أول بيتي النادي الأهلي و مجلس الإدارة و المدير الفني و الجهاز بأكمله  و اخواتي في الملعب الي عمال غرفه النظافه و المنظومه جميعا .. بشكر كل إللي وقف جمبي و كان بيشجعني و كان حافز إني أكمل و مستسلمش  شكرا من كل قلبي”
الحمد لله "

تابع موقع تحيا مصر علي