عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد منشورها عن عادل إمام: ياسمين رحمي تدافع عن والدتها: مش ضد اللي هي عملته

ياسمين رحمي ووالدتها
ياسمين رحمي ووالدتها

كشفت الفنانة الشابة ياسمين رحمي عن رأيها في منشور والدتها الفنانة عفاف مصطفى الذي طالبت فيه برؤية الزعيم عادل إمام.

تحيا مصر يكشف رأي ياسمين رحمي فيما فعلته والدتها

ياسمين رحمي: أنا مش ضد اللي والدتي عملته

وقالت ياسمين رحمي في تصريحات خاصة لموقع تحيا مصر: والدتي بتحب الفنان عادل إمام، وكلنا بنحبه، وهما تربطهم معرفة ببعض جميلة، وهو إنسان ودود مع كل الناس.

وتابعت: فهي كان عندها عشم تشوفه وتسلم عليه، وهي عارفة أنه بصحة كويسة، وأنه ليه حرية الاختيار سواء أنه يعتزل أو يفضل موجود في الساحة، بس هي حبت أنها لو هو محتاج يخرج عن المود ويفرفش أن هي تبقى الشخص اللي عمله دا، وأنا مش ضد اللي هي عملته بالعكس.

عفاف مصطفى تطالب برؤية عادل إمام

وسبق وأن طالبت الفنانة عفاف مصطفى برؤية الزعيم عادل إمام، مشيرة إلى أنها طلبت ذلك من نجله رامي إمام، إلا أنه لم يجيب عليها مرات عديدة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

وكتبت عفاف مصطفى: زعلانة من رامي إمام بعتاله الرساله الأخيرة دي عالوتساب ضمن العشرات قبل كده.. الرسالة الـ 15  ليك أستاذ رامي أتمنى يقراها أستاذي عادل.. نفسي ورجائي أشوف الأستاذ عادل وجه لوجه  لأني عارفة أني الوحيدة اللي بضحكه لما بقعد جنبه زي ما قاللي قبل كده.. وكنت دايما أكلمه تليفونيا ويضحك ويبقى سعيد لمجرد يسمع صوتي.

وتابعت: دلوقت حضرتك يا أستاذ رامي الوحيد اللي تقدر تحسم طلبي المتكرر، سؤال أستاذ رامي هوه أنا خطر على بابا ولا حاجة ؟.. أنا لو عملت كوبي لكل رسايلي اللي بترجاك فيها أزوره ونزلتها في صفحتي حضرتك هتحقق لي طلبي لما تلاقي الناس متضامنة مع رجائي.. الرجاء المتكرر.. ممكن تسمحلي وأنت من بيت كريم بزيارته وتبلغه قبلها ولو عندكم تحفظات أو ظروفه لا تسمح أنا مش هزعل.

إصابة عفاف مصطفى بتسمم

وعلى صعيد آخر، أعلنت الفنانة عفاف مصطفى إصابتها بتسمم طعام، من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك.

إذ وجهت عفاف رسالة شكر إلى المستشفى التي انقذتها، وكتبت: تسمم طعام في احدي المطاعم أول إمبارح جعلتني اقترب من الموت في لحظات عصيبة وسريعة لم أمر بها في حياتي قبل كده.

تابع موقع تحيا مصر علي