عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني لـ جمهوره: إحساس الأم في أصحابكم عمره ما يخيب

تامر حسني
تامر حسني

حرص المطرب تامر حسني على توجيه نصيحة لجمهوره ومتابعيه، من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات تامر حسني عبر إنستجرام

نصيحة تامر حسني لجمهوره

وكتب تامر حسني: لما أمك تدعيلك وأصحابك اللي فاكرهم بيحبوك جنبك والدعوة تستجاب فوراً.. يمكن هو افيه يضحك بس والله والله إحساس الام دايماً في أصحابكم عمره ما يخييب والله بتشوف اللي عمركم ما هتشوفوه وأكيد في منكم كتير عنده مواقف ياما عاند فيها أمه بسبب رأيها في أصحابه اللي أقرب الناس ليه وتطلع صح في النهاية.

تامر حسني وأسيل عمران

وسبق وأن أعلن النجم تامر حسني تعاونه مع الفنانة أسيل عمران مرة أخرى في فيديو كليب أغنيته الجديدة حوا من ألبوم هرمون السعادة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

ونشر تامر حسني صورة له رفقة أسيل عمران، وعلق عليها قائلًا: رجعنالكم تاني أنا والنجمة الجميلة أسيل عمران بعد كليب ناسيني ليه اللي كلكم حبيتوه.. بس دلوقتي مش كليب بس احنا بنحضر رحلة فنية أطول كنتوا مستنيينها من زمان.. انتظروا أول خطوة في الرحلة وهي كليب أغنيتي الجديدة حوّا من ألبوم هرمون السعادة يوم الخميس القادم إن شاء الله الساعة السادسة مساءً.

تامر حسني يوجه رسالة تحفيزية للشباب

وعلى صعيد أخر، شارك الفنان تامر حسني جمهور ومتابعيه، فيديو لشاب من ذوي الاحتياجات الخاصة في مسابقة لـ رفع الأثقال رغم صعوبة الأمر عليه، موجها من خلاله رسالة تحفيزية للشباب، وذلك ليس بغريب على نجم الجيل.

وكتب تامر حسني عبر حسابه الرسمي في موقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: اللي عنده إراده زي دي رغم ظروفه الصعبه هيقدر يرفع حلمه لفوق زي ما الشاب العظيم ده صمم و رفع الاثقال و مش اتحدى الوزن بس لا اتحدى الوزن و التوازن يعني انت ممكن تتخيل ان في حلم صعب عليك بس لو اجتهدت هتحققه و نص بس على شرطإملى روحك بالطموح مش بالاحقاد و الغيره.

تابع موقع تحيا مصر علي