عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

منى فاروق في أحدث ظهور: هرجع أقوى وأنشف وأشد مما كنت

منى فاروق
منى فاروق

ظهرت الفنانة منى فاروق في فيديو نشرته عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وهي تستمتع بإجازتها الصيفية على شاطئ البحر في إحدى المدن الساحلية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير منى فاروق في أحدث ظهور لها

أحدث ظهور لـ منى فاروق

ونشرت منى فاروق الفيديو على طريقة التيك توك، وقالت فيه مطلعه: لكل ما ينتظرنا نرجع كما كنت، أنا هرجع أقوى وأنشف وأشد مما كنت، وبعدها وضعت إحدى أغاني مطرب المهرجانات عنبة وكأنها توجه رسالة لـ مجهول.

منى فاروق تعلن اعتزالها

وكانت قد أعلنت منى فاروق اعتزالها السوشيال ميديا مؤخرا، حيث كتبت عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام: هقفل السوشيال ميديا لفترة، أي حد بيحبني يدعيلي اعدي الفترة دي على خير لأني مدمرة نفسيًا.

وبعدها فترة غياب خرجت في فيديو بث مباشر عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام، وقالت: أسفة اني غبت عليكم الفترة دي بس كنت محتاجة فترة ليا عشان أقدر أرجع لنفسي تاني، كنت بمر بظروف نفسية معينة وحبكم ودعمكم رجعني تاني وشكرا لكل انسان كتب كلمة حلوة عليا وبشكر أهلي وأمي واخواتي ودكتور أشرف زكي اللي دعمني.

منى فاروق: أنا معتزلتش الفن كان قصدي السوشيال ميديا

وأكدت: انا معتزلتش الفن ومكنتش اقصد ده كنت أقصد السوشيال ميديا.

وعلقت منى فاروق على الفيديو، فقالت: شكرًا علي الحب والدعم اللي فرح قلبي وعرفني ان حبكم نعمة من ربنا ، شكرًا لكل حد منكم بعتلي مسدچ أو حاول يوصلني ويعبران عن حب جميل ويحسسني اني ماتعبتش علي الفاضي شكرًا لكل اللي قالوا في حقي كلمة حلوة… إن شاء الله هترجع أكون معاكم وربنا يكتب الخير ليا ولكل الناس  شكرًا من قلبي.

وكانت قد نشادت منى فاروق المنتجين والمخرجين، فقالو: أنا بناشد دكتور أشرف زكي، الأستاذ أشرف عبد الباقي، شركات الإنتاج، محتاجة شغل، عاوزة أعرف أعيش، ولما قولت قرار اعتزل من أجل لو حد شافني بشتغل في محل لبس أو أي شغل ميقولش ايه دا، مش طالبة غير اشتغل أبوس ايديكم عاوزة اشتغل.

تابع موقع تحيا مصر علي