عاجل
الأحد 05 مايو 2024 الموافق 26 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

لقاء الخميسي: اللي يشتم محمد عبد المنصف بشتمه.. وابني نقطة ضعفي

لقاء الخميسي وأسرتها
لقاء الخميسي وأسرتها

أكدت الفنانة لقاء الخميسي أنها دائمًا ما تحرص على الرد على أي هجوم يتعرض له زوجها الكابتن محمد عبد المنصف، وذلك خلال لقاء لها ببرنامج in deep مع الفنان تامر شلتوت.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تصريحات لقاء الخميسي

تصريحات لقاء الخميسي

وقالت لقاء الخميسي: أي حد بيهاجمني ببقى لطيفة ومش بيفرقلي، أول لما بيجوا عند طرف محمد عبد المنصف بقوم في الناس قومة رجل واحد ومش بسكت، هتشتم هشتم، وهعرف أرد الإهانة.

وبسؤالها عن شائعات طلاقها قالت: مفيش أشخاص مش بتتخانق، وساعات بتخانق مع أخويا أو أي حد التاني، وعمري ما سيبت البيت أنا أو هو، لأنه العيال بتتوجع.

وتابعت: نقطة ضعفي ابني، ومعنديش طفل مفضل عن طفل، وبحاول أبقى هادية مع ابني الكبير، حضرت دفنة أحمد زكي ونزلت معاه القبر.

لقاء الخميسي: اتخانت مرة واحدة

وفي الحلقة ذاتها، تحدثت لقاء الخميسي عن أفشل علاقاتها العاطفية، فقالت: أكتر علاقة فاشلة في حياتي أتعلمت منها أنه مش كل اللي أنت عايزه في شريك حياتك هتاخده، والحب مش كفاية لوحده، واتخانت مرة واحدة، كان مز ويعرف بنات كتير أوي، ومواجهتوش وسيبته، ولما بنتقابل صدفة ببقى رخمة.

وتابعت: على مدار حياتي متخانتش من أصدقاء لأني أن ببقى واخدة بالي أنا بصاحب مين، فيه ناس ضربت تحت الحزام بس مش مهمين في حياتي، وفيه ناس مهمين في حياتي ضربت تحت الحزام وزعلت أوي وأتأثرت وعانيت.

لقاء الخميسي عن شيرين الطحان: فتاة مصرية أصيلة وراقية

وسبق وأن حرصت الفنانة لقاء الخميسي على الدعاء إلى الفنانة شيرين الطحان، وأعربت عن حزنها الشديد بسبب تدهور الحالة الصحية لها.

ونشرت الفنانة لقاء الخميسي صورة للفنانة شيرين الطحان، وطلبت من الجمهور الدعاء لها، وذلك عبر حسابها بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام وكتبت: شيرين الطحان اتقابلنا من سنين طويلة، وكانت دايمًا متألقة ولبقة ومهذبة وذوق وموهوبة وبتحلم.

وتابعت: فتاة مصرية أصيلة وراقية، مافتكرش أي مرة شفت شيرين فيها إلا وهي دايمًا لبقة ولطيفة وعندها أحلام كتير.

تابع موقع تحيا مصر علي