عاجل
الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هند عبد الحليم لمنتقدي ازالتها الحسنة من وجهها: بتنسوا اننا بني أدمين بنحس وبنتوجع

هند عبد الحليم
هند عبد الحليم

حرصت الفنانة هند عبد الحليم الرد على منتقدي ازالة الحسنة السوداء من وجهها، حيث غضب الجمهور منها مشيرين إلى أنها كانت سبب في شهرتها، وبدأو يوجهون لها انتقادات لاذعة.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليق عند عبد الحليم على إزالة الحسنة من وجهها

هند عبد الحليم لمنتقدي ازالتها الحسنة: حطوا نفسكم مكان الناس

وكتبت هند عبد الحليم عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام من خلال خاصية “ستوري”لتوضيح حاجة كمان بما إن الناس بقت بتقول كده في الوش ومش بيحسوا بحد فيه ناس كتير قالت إني عملت مناخيري ونفخت وشي وشفايفي انا عملت كل ده؟ إمتی طیب وفين؟. 

وتابعت: هو انتوا مش عارفين أن البني آدم ملامحه بتتغير مع مرور السنين، وهو نفسه أصلا بيتغير مش بيروح يعمل عمليات في شخصيته ولا أحاسيسه، بس الحاجة الوحيدة اللي مش بتتغير إنه هيفضل بني آدم بیحس وبيتوجع فحطوا نفسكوا مكان الناس.

واختتمت: مش لازم تخلوني عملت وغیرت وشيلت الحسنة اللي كانت فيها موهبتي أو الحسنة الوحيدة اللي كانت فيا زي ما ناس كتير قالتن برافو يا جماعة استمروا خليكوا أشرار أكثر وأكثر اتبسطوا.

لا يتوفر وصف.
منشور هند عبد الحليم

أخر أعمال هند عبد الحليم

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال هند عبد الحليم مسلسل أزمة منتصف العمر، الذي تدور أحداثه حول قصة طبيب نفسي يعاني من أزمات حياتيه، ادت إلى انفصاله عن زوجته، بسبب ادمانها المخدرات، وموت ابنه في أثناء فترة حمل زوجته.

فيقرر الزواج من فتاة تصغره في السن لسهولة السيطرة عليها، والعمل  من بطولة كريم فهمي، وريهام عبد الغفور، ورنا رئيس، وهند عبدالحليم، وعمر السعيد، وركين سعد، وهاجر عفيفي، وشروق إبراهيم، وسلوى محمد علي، ورشدي الشامي، من إخراج كريم العدل.

هند عبد الحليم ومسلسل أزمة منتصف العمر

وكانت قد تحدثت هند عبد الحليم عن كواليس مسلسل أزمة منتصف العمر وقالت: احنا كلنا كفريق بصراحة، ومن الحاجات المهمة في حياتي والحاجات اللي أنا اكتسبتها إني اتعرفت على أبطال مسلسل أزمة منتصف العمر، وهي من أحسن الكواليس اللي عشتها في حياتي، كلنا كنا مرتاحين مع بعض واحنا شغالين وكلنا كنا عايزين بعض أحسن.

تابع موقع تحيا مصر علي