عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ريهام سعيد لـ محمد صلاح: كنت فرصة كويسة أن العالم يسمعنا

ريهام سعيد
ريهام سعيد

حرصت المذيعة ريهام سعيد على توجيه رسالة للاعب كرة القدم العالمي محمد صلاح، بسبب عدم تعليقه على أحداث غزة، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات ريهام سعيد عبر إنستجرام

وكتبت ريهام سعيد: بيعدي مواقف على الواحد لازم يقول الحقيقة، حصلت لي مشاكل كتير عشان بس قلت الحقيقة.. خسرت فلوس وايمدج بس كسبت احترامي لنفسي.. نصيحة من واحدة أكبر منك صدقني الرازق هو الله وأنت كنت فرصة كويسة أوي أن العالم يسمعنا، خسارة.

ريهام سعيد تتراجع عن انسحابها من قناة الشمس

وسبق خرجت الإعلامية والفنانة المصرية ريهام سعيد لتعلق على انسحابها من قناة الشمس الفضائية ببرنامجها صبايا الشمس، كاشفة عن مفاجأة جديدة في هذا الأمر. 

وكتبت ريهام سعيد عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: واضح ان عقدي مع الشمس ابدي و مش اختياري.. لايف بكره الصبح ان شاء الله للتوضيح و بشكر كل الناس اللي كلمتني تسال عليا و بشكر تقديركوا لنجاحي في قناه الشمس  و تشجيعي علي الاستمرار .

ريهام سعيد: حسيت الخلاف بدأ في فرح أحمد فهمي 

وفي وقت سابق، حلت الفنانة ريم البارودي ضيفة برنامج صبايا الشمس مع الإعلامية ريهام سعيد، وذلك عبر شاشة قناة الشمس، بعد خلاف بينهم دام 3 سنوات. 

فقالت ريم البارودي: كنا بنختلف الاول والخلاف مكنش بيطلع للناس ومكناش بنتخاصم، والخلاف ابتدا ان في شخص ما بينا وانا دايما في التصور ببقى شخص متوتر، وكنت داخلة اصور، والخلاف مفيهوش زينة خالص، وغيرت على وفاء وزعلنا الزعل العادي، والموقف اصلًا كان بسبب كده.

وقاطعتها ريهام سعيد، قائلة: الخلاف حسيت انه بدأ لما كنا في فرح احمد، وقالتلي ليه محطتيش صورة لوفاء عامر!

وأستكملت ريم كلامها: احنا داخلين على رمضان وانا عارفة عاشور وهو شخصية محترمة جدًا بس اخوه كداب، وبتمنى اخوه يطلع يقول، وبعد كده كان في بوست نازل وحد من الفانز قالك ريهام البارودي بالنسبالك ايه قولتيله ماتت بالنسبالي.

تابع موقع تحيا مصر علي