عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ميار الببلاوي عن فيديو محمد رمضان الأخير: كان بيخدم في الجيش قريب فعنده حمية الشباب

ميار الببلاوي _ أرشيفية
ميار الببلاوي _ أرشيفية

علقت الفنانة والإعلامية المصرية ميار الببلاوي على فيديو الفنان محمد رمضان الأخير، منتقدة إياه.

تحيا مصر يرصد تعليق ميار الببلاوي على فيديو محمد رمضان.

تعليق ميار الببلاوي على فيديو محمد رمضان

وقالت الببلاوي في تصريح خاص لموقع تحيا مصر: هو عنده حمية الشباب لأنه كان لسه بيخدم في الجيش من سنتين لكن كلامه مش محسوب.. احنا عارفين الكوراث اللي بتنتج عن الحرب ومنقدرش نستغنى عن أولادنا.

تصريحات ميار الببلاوي 

من جانبه، كانت كتبت ميار الببلاوي عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك عن أزمة وفاء مكي: اللهم لك الحمد ربنا ظهر الحقيقة من شاهد عيان، وكده أنا كنت بأنب ضميري على الفاضي، سؤال إيه اللى بتعمليه ده يا وفاء، أنا قلت إن في موقف حصل لكن كده أتحسمت كفاية بقى، ملقتيش حد تدوسى عليه غيري وتمثلي البراءة، أوعلشان أنا مش بتاجر بالموضوع ورافضة أتهم بأني بجري ورا تريند، وأفضل ألف معاكم على القنوات والمواقع بالشكل المستفز دا.

تعليق ميار الببلاوي على أزمة وفاء مكي

وتابعت: أنا قلت شكوكي وموقف حصل، الحمد لله إنه كان ولا هيقدم ولا يأخر سؤال فين دليل براءتك دا؟، أنا قلت للناس إنه حصل كذا فقط، واللي حصل دا ملوش أي قيمة خالص بعد شهادة الشاهد دا، وبعد مقريت التحقيقات والتقارير قد إيه أنا كنت هبلة.

وأضافت: في كل مكان تكذبي وأنتِ عارفة إنك مش مظلومة، وأنا الحمد لله أتاكدت إنك مذنبة، والحكم عين الحقيقة كده لما جولى مكنوش جايين من عندها، وكده المخدمتيه كذابة، شاهد العيان ده ريح قلبي، اخرسي بقى حسبى الله ونعم الوكيل فيكي، لا وليكي عين تكذبي وتقولي إنك بريئة، وقال كمان مش مسمحاني أخس.

تابع موقع تحيا مصر علي