عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سالي عبدالسلام: مش هعمل عيد ميلاد السنة دي محدش ليه نفس يفرح

سالي عبد السلام
سالي عبد السلام

أعربت الإعلامية سالي عبد السلام عن حزنها الشديد لما يحدث في العالم خلال الفترة الحالية، خاصة ما يصيب أشقائنا في فلسطين وقتل العديد من الضحايا والأطفال والنساء يوميا، مشيرة إلى أنها لن تقوم بالاحتفال بـ عيد ميلادها.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات الإعلامية سالي عبد السلام

سالي عبد السلام: محدش ليه نفس يفرح 

وكتبت سالي عبد السلام عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: مش عايزة اعمل عيد ميلادى السنة دى! اللى يعرفنى عارف انى مبفرحش غير اليوم ده فى السنة! محدش ليه نفس يفرح .. بس انتوا ملكوش ذنب و واجبنا نبسطكم و مش بتبسط غير معاكم.

وتابعت: من كام اسبوع رحت لدار ايتام مصر عند اخواتى … سنين سنين مع بعض عملنا عيد ميلاد كل اللى فى شهر ٩ و ١٠ مع بعض انا بشحن منكم … انتوا عيلتى شكرا د. ابراهيم على اللى عملته معاهم و شكرا سلطانة عشان دايماً معانا.

سالي عبد السلام وإصابتها بالثعلبة

يذكر، انه أعلنت المذيعة سالي عبد السلام في وقت سابق إصابتها بمرض الثعلبة للمرة السابعة في 5 سنوات فقط، مطالبة الجمهور والمتابعين بالدعاء لها، وذلك من خلال منشور لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، فقالت: دخلت الدوامة دي تانى !!! مرض الثعلبة وخلل المناعة للمرة السابعة في ٥ سنين .. سبحانك يا رب، يا دوبك لسه مخلصة علاج وكورتيزون وحاولت أخس تاني وارجع أعالج شعري من الصيف!!.. في ٥ شهور تعافي بعد ما تتعالج تطلع تاني بالسرعة دي ودي أول مرة تحصل.

مرض سالي عبد السلام

سالي عبد السلام وإصابتها بالثعلبة يذكر، انه أعلنت المذيعة سالي عبد السلام إصابتها بمرض الثعلبة للمرة السابعة في 5 سنوات فقط، مطالبة الجمهور والمتابعين بالدعاء لها، وذلك من خلال منشور لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”، فقالت: دخلت الدوامة دي تانى !!! مرض الثعلبة وخلل المناعة للمرة السابعة في ٥ سنين .. سبحانك يا رب، يا دوبك لسه مخلصة علاج وكورتيزون وحاولت أخس تاني وارجع أعالج شعري من الصيف!!.. في ٥ شهور تعافي بعد ما تتعالج تطلع تاني بالسرعة دي ودي أول مرة تحصل.

تابع موقع تحيا مصر علي