عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

حمو بيكا: ربنا رزقني بأهم حاجة في حياتي تاج.. ويارب اقدر أسعدك يا بنتي

حمو بيكا وابنته
حمو بيكا وابنته

حرص مؤدي المهرجانات حمو بيكا على توجيه رسالة خاصة لابنته تاج حديثة الولادة، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر

حمو بيكا يوجه رسالة لابنته تاج

ونشر حمو بيكا مقطع فيديو يوثق لحظات ولادة ابنته، وعلق عليها قائلًا: اللهم لك الحمد، فرحة العمر كله في أن ربنا سبحانه وتعالى يرزقك بحتة منك ومن حبيبة عمرك.. والحمد لله ربنا رزقتي بأهم حاجه في حياتي تاج.. ربنا يخليكوا ليا يا رب وأقدر أسعدك وأساعدك في حياتك يا بنتي.

حمو بيكا يحتفل بعيد زواجه

وعلى صعيد أخر، حرص الفنان حمو بيكا عللا الاحتفال بـ عيد زواجه الثالث مع الجمهور، وذلك من خلال مشاركتهم فيديو للاحتفال، موجهًا رسالة رومانسية لزوجته وناصحا جمهوره بالزواج.

ونشر حمو بيكا مجموعة صور وفيديوهات من احتفاله بعيد زواجه الثالث، وظهر به وهو يرقص على أنغام أغنياته وممسكا بـ “الشماريخ” وعلق على الفيديو، قائلا: لنهاردة يوم مميز جدا بالنسبالي .. عشان النهاردة بحتفل معاكوا بيوم جوازي التالت ،و عايز اقول لشريكة حياتي ، كل سنة و انتي معايا و كل سنة و انتي عيدي ، و العمر كله مع بعض ، يا وش السعد و الهنا عليا.

واستكمل حديثه عبر موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”: اتجوزا يا جماعة ، الجواز حلو اوي و الله ، الجواز حلو طول ما انت مختار صح ، و اللي يقولك " شر لابد منه " قوله لا ، هو خير و خير كبير اوي و وقتها ربنا بس اللي بيسهلك امورك كلها جدد نيتك مع ربنا بنية " العفاف " و هتلاقي ربنا يسيرلك امورك .

أخر أعمال حمو بيكا

و من الجدير بالذكر أن أخر أعمال حمو بيكا أغنية نفديكي يا فلسطين، التي تم طرحها عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب،  وتبرع حمو لبكا بجزء من أرباحها لصالح أهالي غزة.

و من جانبه، طالب حمو بيكا الفنانين بالتبرع بجزء من أرباح أعمالهم الفنية، تضامنًا مع الشعب الفلسطيني، عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور و الفيديوهات من خلال خاصية استوري.

تابع موقع تحيا مصر علي