عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد الكشف عن موعده.. تعرف على تفاصيل مسلسل بطن الحوت بطولة محمد فراج

مسلسل بطن الحوت _
مسلسل بطن الحوت _ أرشيفية

كشفت منصة شاهد vip عن موعد عرض مسلسل بطن الحوت بطولة الفنان محمد فراج وباسم سمرة، حيث من المقرر أن يكون موعد عرض مسلسل بطن الحوت يوم 23 نوفمبر الجاري.

تحيا مصر

أبطال مسلسل بطن الحوت 

مسلسل بطن الحوت مكون من 15 حلقة، والذى يقوم ببطولته محمد فراج ويشارك فيه باسم سمرة، وأسماء أبو اليزيد ومن تأليف وإخراج أحمد فوزى صالح.

محمد فراج يتألق في فيلم فوي فوي فوي 

من جانبه، تألق الفنان محمد فراج في فيلم فوي فوي فوي من إنتاج فيلم كلينك وفوكس ستوديوز وإيمج نيشن أبوظبي، تأليف وإخراج عمر هلال، وتدور قصة فيلم ڤوي! ڤوي! ڤوي حول شاب ينضم  لفريق كرة قدم للمكفوفين، ويفوز في خداع كل من حوله، وهو من بطولة النجوم محمد فراج، نيللي كريم، بيومي فؤاد، طه دسوقي، والعمل من تأليف وإخراج عمر هلال، ومن المقرر أن يحقق نجاح كبير خلال فترة عرضه في السينمات المصرية.

وكتب محمد فراج عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة انستجرام ردًا على انتقادات الجمهور له بعد دفاعه عن داليا شوقي: بعد مساء الفل، فوجئت بعدد كبير من أصدقائي بيقولولي مزعل الجمهور ليه يا فراج؟، بصراحة استغربت من السؤال، أنا بقالي أكتر  من 15 سنة ممثل، عمر ما حصل إن اتقال لي جملة زي دي

وتابع فراج: القصة باختصار أنا كنت في العرض الخاص لفيلمي واتسألت من برنامج محترم عن ردي على إشاعة انفصالي عن بسنت وانتقاد أداء داليا، ورغم إن لا الوقت ولا المكان يستحملوا الكلام ده، لأننا بنحتفل بالفيلم، لكن احتراما للإعلام بشكل عام جاوبت، بس زي ما كلكم عارفين إن صيغة السؤال بتتحذف من المونتاج والخبر اللي بيتنشر هو الإجابة فقط لاغير، فالسؤال كان: إيه ردي على حملات الإهانة والتجريح فأنا قولت إن ده مينفعش ناخده بجدية لكن مكنتش بتكلم على الجمهور بشكل عام إطلاقًا. 

رد محمد فراج على منتقديه 


وأضاف محمد فراج: أنا متأكد إن جمهوري اللي بنى اسم محمد فراج فاهم معنى كلامي كويس وعارف إن في فرق بين وجهة النظر وبين الإهانة والتجريح، ومتأكد إن جمهوري عارف إني مستحيل أحجر على رأيه، وياريت دايما الحكم على أي موقف أو رأي يكون بنظرة شاملة، مش من خلال سطرين متاخدين من مانشيت على فيس بوك، أو من فيديو اتعمل له مونتاج.

اقرأ أيضًا.. 

سبب انفصال أحمد فهمي وهنا الزاهد بعد حفل زفاف أسطوري 

واختتم محمد فراج حديثه قائلًا: معلش طولت عليكم بس يمكن اللي حصل ده كان فرصة لتأكيد امتناني الدائم بآراء الجمهور وإني بستفيد من النقد والملاحظات زي ما ببقى سعيد بالإشادات، بحبكم وشكرا لدعمكم ليا من بداية مشواري.

تابع موقع تحيا مصر علي