عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تايسون فيوري يشارك في فيلم ولاد رزق 3| صورة

تايسون فيوري مع فريق
تايسون فيوري مع فريق عمل ولاد رزق

أعلن المخرج طارق العريان، مشاركة الملاكم العالمي تايسون فيوري في فيلم ولاد رزق 3، وذلك من خلال منشور عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر

مشاركة تايسون فيوري في فيلم ولاد رزق 3

ونشر طارق العريان صورة من كواليس فيلم ولاد رزق 3، ظهر فيها رفقة النجم أحمد عز، عمرو يوسف، كريم قاسم، ومدير التصوير مازن المتجول، وبطل الملاكمة العالمي تايسون فيوري، وعلق عليها قائلًا: ولاد رزق مع الملاكم تايسون فيوري.

تصريحات كريم قاسم عن فيلم ولاد رزق 3

وسبق وأن كشف الفنان كريم قاسم عن تفاصيل تحضيراته للجزء الثالث من فيلم ولاد رزق، مشيرًا إلى أنه يتردد على الجيم منذ عام بسبب دوره في العمل، وذلك من خلال لقاء له ببرنامج et بالعربي.

وقال كريم قاسم: أنا متحمس جدا وبقالي سنة بروح الجيم وبلعب رياضات عشان متحمس جدا للتجربة والواحد يكون مستعد للمشاهد.. وأنا لسه مقرأتش السيناريو بس أستاذ طارق العريان بيحكيلي وهو مش مطمني خالص، وأتمنى يكون فيه تغيير.

وتابع: طارق العريان قالي أني هتبهدل وأنا بستعد لكل الظروف وهو من أحلى 3 مخرجين اشتغلت معاهم شخص سلس بيسمع، وبيخلق مناخ إيجابي لكل الناس أنها تشتغل وعنده ثقة في نفسه ومفيش حاجة تقدر تهزه.

أخر أعمال طارق العريان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال طارق العريان إخراج فيديو كليب “السر” للهضبة عمرو دياب، الذي تم طرحه في شهر رمضان الماضي كإعلان لصالح إحدى المؤسسات الحكومية، وحقق الفيديو كليب منذ عرضه أكثر من 3 مليون مشاهدة عبر القناة الرسمية لعمرو دياب على موقع “يوتيوب”، والأغنية من كلمات أيمن بهجت قمر، وألحان محمد محيي، وتوزيع أحمد إبراهيم، وميكس وماستر أمير محروس.

وتقول كلمات الأغنية: “السر اللي يخليك الأول وتفضل مستمر، في حد يجدد ويغير وفي حد محلك سر، السر اللي يخليك الأول وتفضل مستمر، في حد يجدد ويغير وفي حد محلك سر، ومحدش عاش عالماضي، وكمل كان لازم تغيير، ده سبق كسبوا اللي بيتحمل، ويعاند ويصر، والوقت ده وقتك اديتله من طاقتك، وفضلت في الصورة حدوته أسطورة، الوقت ده وقتك اديتله من طاقتك، وفضلت في الصورة حدوته أسطورة، الفرق ما بين اللي مشي طريقه، لآخره وواحد تاه، ده بيفضل عايش في قلوبنا، أما الثاني بننساه”.

تابع موقع تحيا مصر علي