عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

زوج رنا سماحة: بتدخل في لبسها وبيزعجني صوتها العالي

رنا سماحة وزوجها
رنا سماحة وزوجها _ أرشيفية

فجر الملحن سامر أبو طالب زوج الفنانة رنا سماحة عدة تصريحات خلال حلوله ضيف على برنامج البيه والهانم من تقديم الإعلامي ممدوح الشناوي والإعلامية نورين شحاته.

تحيا مصر

تصريحات زوج رنا سماحة 

وقال سامر أبو طالب عن زوجته رنا سماحة: أنا بتدخل في لبسها ودا مش معناه أني مش واثق فيها، لا أبدا.. طول ما بغير عليها لازم أتدخل فيها، بالعكس واثق فيها وعارف بتتعامل ازاي، ولكن بغير عليها.

زوج رنا سماحة يكشف عما يزعجه بها

وكشف سامر أبو طالب عما يزعجه في زوجته رنا سماحة قائلًا: رنا صوتها عالي أوي، ولكني قعدت قاعدة عائلية عندهم في البيت واكتشفت أن أبوها وأمها وأخواتها نفس الحكاية وهي ملاك بالنسبة لهم فمابقتش أضايق وعرفت أنها وراثة.

هذا وتألقت المطربة رنا سماحة بأغنية حبيب مامي عبر موقع يوتيوب، وأهدت رنا الأغنية لنجلها الأول والذي أسمته "مالك"، نجل الملحن سامر أبوطالب، وهي من ألحان محمد فخراني، وكلمات أحمد حسن راؤول، وتوزيع جلال فهمي، وهندسة صوتية ماهر صلاح.

أعمال رنا سماحة الغنائية

وجاءت كلمات الأغنية كالآتي: يا حبيب مامي وروح مامي جيت خليت الدنيا دي غير من وانت يدوب جوايا وانا طايرة من الفرحة دي طير حتة من الروح والقلب.. واخد كل التفكير عوضي من الدنيا يارب يخليك ليا وتبقي بخير ياختي ياختي ياختي عاللي جالي وبقا من بختي مهما يا سنيني يوم بوختي ضحكته تنورلي الدنيا ياختي ياختي ياختي عالدلع ده ده اللي جنن كل القعدة هبقا حاضناه ولأ مش باعده عنه يوم يوم ايه لأ ولا ثانية انا جهزتلك الاوضة وكلها زينة لحد الباب عايز تلعب دنا جايبة عشانك بص في كوم العاب عيش كسر فيها براحتك.. تاني يوم غيرها هيتجاب انت تقول ماما في ثانية هتتفتح كل الأبواب.

اقرأ أيضًا.. 

إلهام شاهين عن مسلسلها الفريدو: ايه المشكلة أنه يكون عن قصة حب بين واحدة كبيرة وشاب 

إلهام شاهين: اللي هاجمهوا مسلسل الفريدو خدوا مقلب واعتذروا بعد قلة الأدب

وقالت عن المنتج هاني محروس، عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك:  بقالي كام يومين شايفه ال timeline عندي كله بيتكلم وبيشيد باخلاق الاستاذ هاني محروس ومش فاهمه، هو يا جماعه الهندسه محتاج حد يتكلم عنه ولا عن اخلاقه؟!.

وأضافت رنا سماحة، بيت آل محروس كله بيت محترم ومليان حب وكرم وفن وفضلهم على كتير  سواء من النجوم أو من الفنانين الشباب واكيد مش شوية هبل ممكن يشوهوا ده

تابع موقع تحيا مصر علي