عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

أنباء انفصال شيري عادل عن طارق صبري تثير الجدل

طارق صبري وشيري عادل
طارق صبري وشيري عادل _ أرشيفية

أُثيرت حالة واسعة من الجدل بعد انتشار أنباء انفصال الفنانة شيري عادل عن زوجها الفنان طارق صبري، ولكن حتى الآن لم يخرج أي منهما لينفي أو يؤكد الخبر.

تحيا مصر

حقيقية انفصال شيري عادل وطارق صبري

ولازالت الفنانة شيري عادل تتابع الفنان طارق صبري عبر موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام.

وأوضح الثنائي خلال استضافتهما في برنامج صاحبة السعادة والتي تقدمه الإعلامية إسعاد يونس ويعرض عبر قناة  دي أم سي: بقينا فجأة فى حياة بعض، واتعودت على وجودها فى كل مكان حتى مكان عملى". 

بدايات تعارف شيري عادل وطارق صبري

وتابعت شيرى، بعد ما قربنا من بعض بدأ يبان إن فيه حاجة بينا، واتفقنا إننا نتجوز، كنت بنتعشى مع بعض وقال لى: عايزة اتجوزك، وبعد ما اتفقنا كل ما أقول لحد يقولنا مستعجلين ليه كدة؟.

تصريحات طارق صبري وشيري عادل

واستطرد طارق صبري، فى البداية محدش عرف عن علاقتنا غير القريبين، والأسرتين، والأحسن إن العلاقات تتبني في هدوء"، وعن تفاصيل زواجهما، أوضح صبرى: "كل حاجة عليا، ومفيش حاجة على ذوقى، بروح أدفع بس.

وكشفت شيرى عادل أن حفل الزفاف سيقام فى الصيف المقبل، قائلة: "كان نفسى أعمل فرحى على البحر، قولت نعلمه فى الصيف، بالنسبة له الفرح مش أهم حاجة، قال لى: نتجوز وبعد كدة نعمل الفرح".

واستكملت شيرى عادل، نفس عيوب ما قبل الزواج.. عمر ما اتنين هيعرفوا بعض قبل الجواز زى بعد الجواز"، وأضافت شيرى: "بعد الجواز أنا اتغيرت للأحسن".

وقال طارق صبري عن شيري عادل: فى مرة عملت لى بروكلي بالبشاميل، كنت أول مرة أكله، وعجبني جدا.

اقرأ أيضًا.. 

إلهام شاهين عن هشام سليم في ذكرى رحيله: عزائنا الوحيد أنه ارتاح من المرض

وكشف طارق صبري تفاصيل قصة حبه بشري قائلًا: احنا اشتغلنا بنات سوبر مان من 2016، كنا زمايل خالص بس مكنش فيه علاقة عاطفية، و بقينا أصحاب وبنسأل على بعض كل فترة وكان عندي شوية إعجاب تجاه شيري وكنت بحاول أسأل عليها كل فترة وتعالي نتقابل وكانت بتحلقلي كانت دايما بتيجي على بالي ومتقبلناش غير مرة في اجتماع عند أشرف عبد الباقي، ومرة قولتلها تعالي نتقابل قالتي انا قاعدة جنب القط بتاعي فعرفت انها بتحلقلي.

تابع موقع تحيا مصر علي