عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

زواج عمرو دياب وعودة شيرين وحسام.. توقعات خبيرة أبراج لنجوم الفن في 2024

عمرو دياب وشيرين
عمرو دياب وشيرين عبد الوهاب _ أرشيفية

جدل كبير تسبب فيه بسنت يوسف خبيرة أبراج التاروت بسنت يوسف في الساعات الماضية بعد حديثها عن توقعات 2024 الخاصة بالنجوم والتي تتضمن عودة المطرب حسام والنجمة شيرين عبد الوهاب.

عودة حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب 

ومن بين هذه التوقعات التي يرصدها تحيا مصر، توقعها بعودة حسام حبيب وشيرين مرة أخرى ولكن لن يعلن بشكل رسمي حيث أن أحد الأطراف سيكون لديه رغبة في الرجوع.

زواج عمرو دياب 

كما أنها قالت أن هناك احتمالية ضئيلة لزواج عمرو دياب في 2024 وأن صحة الزعيم عادل إمام ستكون مستقرة وبخير وستحقق الفنانة أنغام نجاحات عديدة في العام الجديد وستتصدر التريند على فترات مختلفة لكنها سيكون لديها عبء بسبب أحدهم.

من جانبه، قال الشاعر بهاء الدين عبر حسابه الرسمي بـ فيس بوك عن ندم شيرين على أحد أغانيه: مش متعود أرد على أي حد.. ولكن لما حد يتجاوز حدوده لازم يقف مكانه، ويعرف إنه مهما اتعود يغلط لازم ييجى عند بعض الأسماء ويحاسب ويخلى باله، وخاصة لما حد في كل كارثة يدافع عنها.. وهتكلم باختصار جدا.

وتابع بهاء الدين محمد، المشهد الأول، أول يوم دخلت شيرين عبد الوهاب مكتبي كانت مع الأستاذنصر محروس، اللي هو صاحب الفضل في تقديمها، وبعد دقائق من اللقاء لقينا شيرين بتبكي وسألها نصر بتعيطي ليه ردت علشان أنا قاعدة مع الأستاذ بهاء

وأضاف، والمشهد الثاني رشحتها تغني كتير بنعشق، ولولا موافقة نصر احتراما للعشرة اللي بنا ماكانتش هتغنيها، لأنها كانت موقوفه من النقابة.

أزمة شيرين عبد الوهاب مع بهاء الدين

واستطرد، المشهد الثالث لما فوجئت بمدير أعمالها الراجل اللي أنا بحبه وبحترمه، لقيته بيكلمنى نيابة عنها ويقولي سمعني الجديد، وده طبعا خطأ لأن اللى بيغني مهما كان اسمه مش المفروض يغلط غلطة زي دي، لأن المشهد ده مش لايق على المشهد الأول.. المشهد الرابع والأخيرأغنية ماتجرحنيش أنا لحد الآن مش عاجبني غُنا شيرين مع احترامي الكامل لصوتها، وأكيد لولا الأستاذ نصر ماكانش هيتم اللقاء.. وماتجرحنيش من أهم أعمالي ومن حقي أدافع عنها نتاج تهور اللي غنيتها.

اقرأ أيضًا.. 

حنان شومان في ذكرى ميلاد عبلة كامل: موهبة ملهاش شبه وتجربة خاصة جدًا

حنان شومان عن رد مصطفى قمر على نقد طارق الشناوي: غباء 

واستكمل، وكمان لأول مره ألاقي حد بيحارب نَفسه وبيغلط في مبدعين اشتركوا في صناعته.. وعشان أكتب الكلام ده يبقى شيرين غلطانه كالعادة، بس كان لازم أقولها ما تعمليش كده تاني وأنتي بتكبري بس مش هتعدي حدود حجم بعض الأسماء ولا أعمالهم.

تابع موقع تحيا مصر علي