عاجل
الثلاثاء 05 مارس 2024 الموافق 24 شعبان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هجوم إلكتروني على حساباتها.. أزمات طليقة محمد فرج عرض مستمر بعد خطوبته

نوران نصر طليقة محمد
نوران نصر طليقة محمد فرج _ أرشيفية

تعرضت البلوجر نوران نصر طليقة البلوجر محمد فرج لأزمة جديدة يرصدها تحيا مصر، وذلك بعد خطوبة الأخير على الإعلامية لينا طهطاوي عقب طلاقه بشهوره قليلة من زوجته.

غلق حساب نوران نصر طليقة محمد فرج 

تفاجئت نوران نصر بتعرض حسابتها على السوشيال ميديا لهجوم أدى إلى غلق حسابها الرسمي القديم على موقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام.

نوران نصر تتعرض لحملة إلكترونية

ولم يتوقف الأمر عند هذا الحد، بل صُدمت بأن مقاطع الفيديو الخاصة بها على الحساب الجديد يتم حذفها، مما اضطرها إلى الاستعانة بمتخصص في الإنترنت واتضح أن أشخاص بعينهم هم من يتعمدوا فعل ذلك.

وعزمت نوران نصر على اللجوء إلى مباحث الإنترنت والقضاء لاسترداد حقها، قائلة: أنا وأنتوا عارفين مين بيعمل كده والمرة دي مش هسكت، وهو ما جعل الجمهور يتوقع أن متابعين لينا خطيبة فرج هم من وراء ذلك الأمر.

وكان كشف محمد فرج انفصاله عن نوران نصر عبر إنستجرام قائلًا: قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا.. النهاردة انتهى زواج دام سنة و نص و علاقة دامت ٣ سنين مرت بحلوها و مُرها و تم الانفصال بشكل نهائي.

تفاصيل طلاق نوران نصر ومحمد فرج

وتابع، الاسباب و التفاصيل دة شئ يخصني انا و هي بس رجاء من كل الناس ماحدش له علاقة و احترموا الخصوصية، وكل شئ قسمة و نصيب و ربنا مش بيجيب حاجة وحشة دايما عندي يقين و ايمان بالله فالنقطة دي ف بكون مرتاح نفسيا و ضميري مرتاح. 

اقرأ أيضًا.. 

آخر أخبار تصوير مسلسلات رمضان 2024.. محمد رياض يحضر مشاهده ويحيى فخراني يستعد

محمود الليثي يثير الجدل بممتلكاته على طريقة محمد رمضان.. آخرها سلسلة ب 5 مليون جنية

وأضاف، رجاء من كل الناس و صحابي و معارفي مش عايز حد يكلمني فالموضوع ولا يحكم عليا او عليها و مش هسمح لحد انه يجيب سيرتها بكلمة عندي ولا يظلمها و لا يظلمني، لإني اكتر واحد عارف دماغ الناس و هايتكتب ايه و يتقال ايه.

واستطرد، و اني عايز ريتش و خرة و كلام رخيص مش بتاعي خالص و مالوش علاقة بحياتي الطبيعية اللي في ارض الواقع و اسرتي و بيتي و اللي عارفني كويس يعرف كدة و انا بقالي اكتر من ٧ سنين موجود مش محتاج اعمل حاجة الحمدلله القبول موجود من عند ربنا .

تابع موقع تحيا مصر علي