عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اتحسدوا.. حزن نجوم الفن على طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

ياسمين عبد العزيز
ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

تفاعل عدد كبير نجوم الفن مع طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي معربين عن شدة حزنهم بهذا النبأ، مشيرين إلى أن الثنائي لا يتخيروا عن بعض في حب الجمهور لهم والرقى والتحضر، مؤكدين أنهم لابد وأن تعرض الثنائى للحسد لا محال خاصة وأن العيون كانت عليهم في الفترة الأخيرة، وفي ذلك الإطار يرصد موقع تحيا مصر تعليقات نجوم الفن على طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي.

حزن نجوم الفن على طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي 

قالت الفنانة دينا خلال لقاءها ببرنامج et بالعربي على هامش العرض الخاص لفيلم الملكة: "ربنا معاها بجد اكيد في المواقف اللي زي دي الطرفين متضايقين، فياريت السوشيال ميديا تخف عليهم شوية لأنهم مش محتاجين ضغوط"، بينما قال النجم مروان موسى في نفس اللقاء: "هما اكيد اتحسدوا وده طبيعي جدا لأنهم عليهم العين اوي فلازم هيتحسدوا واتمنى يفضلوا أصحاب اي كان اللي حصل بينهم".

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي 

أيتن عامر على طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي: احنا مالنا 

وكتبت ايتن عامر عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، منفعلة: أنتي ليه بتشرحي واحنا مالنا ومال السبب، دي حاجة تخصكم انتوا بس، ربنا يعملكم الخير ويعوضكم خير، أنتم الاتنين متتخيروش عن بعض وبنحبكم وبندعيلكم.

أما عن حورية فرغلي، فقالت: أكبر صدمه فعلًا.. أجمل وأطيب إنسانة ياسمين عبد العزيز حبيبة قلبي.. أكيد فيه حاجة غلط الناس وحشة أوي وبقت مؤذية ربنا يهدي النفوس يا رب.

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي 

دنيا عبد العزيز: الناس بتدخل زيادة عن اللزوم في اللي ميخصهاش

وقالت دنيا عبد العزيز: الناس بتدخل زيادة عن اللزوم في اللي ميخصهاش، انا شايفة  ان دي خصوصيات مش المفروض اننا نقتحمها يعني الفنان لو عايز يقول حاجة هيقولها مش لازم طول الوقت نطلع حاجات ونجود.

طلاق ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

وكانت قد فاجأت ياسمين عبد العزيز الجمهور في عيد ميلادها بإعلان طلاقها من الفنان أحمد العوضي وذلك من خلال منشور عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، قالت فيه: "تم الطلاق رسميا بيني وبين أحمد العوضي وبيننا كل الاحترام والتقدير".

وتابعت حديثها، مؤكدة أن سبب الطلاق ليس الخيانة: أشهد أمام الله أن هذا الرجل لم يخونني خلال 5 سنين جواز وانفصالنا شيء قدري ومش بأيدينا.

تابع موقع تحيا مصر علي