عاجل
الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اتمنى تكون إشاعة.. نوليا مصطفى عن طلاق ياسمين والعوضي: كنت بحبهم ككابل

نوليا مصطفى
نوليا مصطفى

علقت الفنانة نوليا مصطفى، على انفصال النجمة المصرية ياسمين عبد العزيز عن زوجها الفنان المتألق أحمد العوضي، وذلك خلال لقاءها بكاميرا تحيا مصر.

تعليق نوليا مصطفى على انفصال ياسمين عبد العزيز والعوضي 

وقالت نوليا مصطفى: اتمنى تطلع إشاعة أنا حبيتهم أوي مع بعض.. كابل حلو وربنا يهدي النفوس، ومينفعش ندخل البيوت ونقعد نتكلم وننجم ونفتي مش عشان ليلى عبد اللطيف قالت كده يبقى اطلقوا.

انفصال ياسمين عبد العزيز والعوضي 

وأعلنت ياسمين عبد العزيز انفصالها عن أحمد العوضي عبر خاصية استوري على حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام قائلة: تم الانفصال الرسمي بيني وبين أحمد وبيننا كل الاحترام والتقدير.

تصريحات نوليا مصطفى 

من جانبه، أوضحت: مفيش نفسنة بين بطلات فيلم الملكة كل فنانة ليها الطابع المميز بتاعها.. وخلصت من يومين مسلسل شمال إجباري وان شاء الله في حاجة تانية دخلاها اليومين الجايين.

نوليا مصطفى 

من جانبه، قال أحمد العوضي خلال حلوله ضيف على برنامج حبر سري الذي تقدمه الإعلامية ياسمين عز: لو نزلت بفيلم أمام ياسمين هي اللي هتعمل أكبر ايرادات وأنا ابقى عايزها تعمل الايرادات أعلى مني وأعلى من أي حد وهي تعمل إيرادات كتير دي ياسمين عبد العزيز.

وتابع، شخصية الخديوي هي الأقرب لقلبي وأنا مش بقلق من المنافسة مع حد وأنا بعمل شغلي واجتهد ويا رب كلنا ننجح، واتمنى كل النجوم تعمل افلام ومسلسلات والمهم اطلع من الموسم ناجح وعملت الدور بشكل جيد.

وأضاف، أنا أول حاجة عملتها شعبي كان دور محسن الدسوقي في السبع وصايا في سنة 2014، وبعد كدة عملت شخصية أكمل في نصيبي وقسمتك، وبعد كدة عملت ظابط شوية، وبعد كدة عملت بروسلي في 2019، وعملت إرهابي، وبعدين عملت شعبي، وبعد كدة عملت صعيدي.

واستطرد، أقرب حاجة ليا من اللي قدمته الشعبي لإن الشعبي شبهي، والصعيدي بحبه جدا يعني أنا بحب الكوماندا جدا، والصعيدي أرهقني في تناول الدور، لكن الشعبي بالنسبة لي هو شبهي أكتر من الكوماندا.

واستكمل، شخصية الخديوي هي الأقرب لقلبي وأنا مش بقلق من المنافسة مع حد وأنا بعمل شغلي واجتهد ويا رب كلنا ننجح، واتمنى كل النجوم تعمل افلام ومسلسلات والمهم اطلع من الموسم ناجح وعملت الدور بشكل جيد.

تابع موقع تحيا مصر علي