عاجل
الأربعاء 08 مايو 2024 الموافق 29 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يروج لاغنياته الجديدة: بحاول أعمل مجهود زيادة شوية لانكم تستاهلوا

تامر حسني
تامر حسني

روج الفنان تامر حسني لأغنياته الجديد من ألبوم هرمون السعادة والذي من المقرر طرحها خلال الأيام القليلة المقبلة بعد نجاح أغنياته السابقة، وذلك من خلال منشور كتبه عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة تويتر.

تامر حسني يروج لأغنيات ألبوم هرمون السعادة 

وكتب تامر حسني في منشور عبر موقع تويتر رصده موقع تحيا مصر، قائلا: مكملين مع بعض رحلة البوم هرمون السعادة.. عايز اقول حاجه  اني بجانب الكليبات المبهجه السريعه بحاول بقدر الامكان انزل الاغاني الدراميه ليها كليبات ان كانت تحتمل تصوير قصه كبيره او تصوير فني بيرمز و بيعبر عن حالة الاغنيه خصوصاً لما بتبقى الاغاني ليها قصه خاصه او بتعبر عن موقف يستحسن نشوفه متصور  بحاول دايماً اعمل مجهود زياده شويه لانكم تستاهلوا مني كده و اكتر.. يومين ان شاء الله و هقولكم معاد اصدار اغانيا الجديده خلال الاسبوع الحالي.

منشور تامر حسني 

تامر حسني يتألق بأغنية معلش 

وكان قد طرح تامر حسني في الفترة الأخيرة أغنية معلش وذلك بالتعاون مع مطرب الراب زاب ثروت، وهي من كلمات وألحان تامر حسني، وتقول كلمات الأغنية: معلش .. استحمليني انتي بس اللي بتديني فرصه احكي وتسمعيني معلش .. استحمليني عارفك لما تواجهيني مش بتضعفي وتجامليني لا بتزهقي ولا بتملي سمعاني وكتمالي سري صدقك بس هو فعلاً حقيقي اللي فاضلي قالوا الصديق وقت الضيق دلوقتي بقى سببه متسألش الحبيب ليه مشيت عشان حضر خلاص عذره هتموت مرتين لو قلبك رجع للي خذلوه .. آه ميت شكراً للي وجعنا وخان فجأه الامانه كده كنا هنتعب اكتر لو كان طول معانا شكراً للي علمنا نهاية التقدير اهانه الغدر مجاش غير من اللي بحكيلهم اوجاعي فكروني بالغنم اكمل ولا مفيش داعي يعيش عمره خايف من الديابه وفي النهايه ياكله الراعي معلش.

الفنان تامر حسني 

تامر حسني في حالة نشاط فني 

ويحضر الفنان تامر حسني في الفترة الحالية لفيلم جديد بالتعاون مع الفنانة هنا الزاهد وذلك بعد نجاحهم سويا في فيلم بحبك، وكان من المقرر أن يشاركوا سويا في فيلم تاج ولكنها اعتذرت بسبب تحضيرها لفيلم مستر اكس بجانب الفنان أحمد فهمي، ومن المقرر طرح فيلمهم الجديد ضمن افلام عيد الفطر 2024.

وسبق وتحدثت هنا الزاهد عن تعاونها مع تامر حسني، قائلة: اتبسط جدًا معاه في الشغل وأول عمل عملته معاه كان مسلسل فرق توقيت، وتاني عمل هو فيلم بحبك وهو إنسان صادق ومش أناني في شغله.

تابع موقع تحيا مصر علي