عاجل
الثلاثاء 07 مايو 2024 الموافق 28 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد انفصاله عن شيرين عبد الوهاب.. طرح أحدث أغاني حسام حبيب بعنوان كدابة

حسام حبيب وشيرين
حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب

طرحت قناة روتانا للصوتيات والمرئيات، أحدث أغاني المطرب حسام حبيب من ألبومه الجديد بعنوان كدابة.

كلمات أغنية كدابة حسام حبيب 

وتقول كلمات أغنية كدابة للفنان حسام حبيب التي يرصدها تحيا مصر: كدابة مليانة عيوب طبعك قلابة بتعيشي في دور إنك متسابة أستاذة في التمثيل واخدة شهادة وتوكيل.. بتخبي وشوشك وبتتداري في وش غلابة نساية ناكرة الأيام الحلوة معايا مش بنت أصول ولا فيكي مزايا.. شخصياتك أنواع هايلة في فن الأوجاع وخلصت أنا منك آه خرجتك من جوايا.

حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب 

حسام حبيب يروج لأغنيته كدابة

وكان طرح حسام حبيب برومو أغنيته كدابة، عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات القصيرة إنستجرام، وعلق عليه قائلًا في منشور يرصده تحيا مصر: قريبًا.. الأغنية من كلمات عمرو المصري وألحان إسلام رفعت وتوزيع أمين نبيل.

حسام حبيب وطليقته

دويتو حسام حبيب وشيرين عبد الوهاب 

وحقق حسام حبيب نجاح واسع بدويتو كل ما أغني مع شيرين عبد الوهاب، وكانت تقول كلماته: ياه يا حبيبي كل حاجة بحبها حبيتها بيك ياه يا حبيبي، روحي ليل ونهار بتطمن عليك كل ما بصحى كل ما اغني كل ما يوم يعدي جديد حبك ليا بيطمني مهما تكون حبيبي بعيد آه ياللي طلعت بيك م الدنيا دنيتي اني اكون ويّاك حتى العمر لو فيه ثانية تبقى الثانية عمري معاك ياه يا حبيبي حبك هو الدنيا والناس والحياة ياه يا حبيبي، حبك هو الحلم اللي مكمِّل معاه كل ما بصحى كل ما اغني كل ما يوم يعدي جديد حبك ليا بيطمني مهما تكون حبيبي بعيد فيك من طبعي فيك من روحي فيك كل اللي بتمناه حضنك ده اللي طمِّن روحي حضنك ده اللي بستناه.. ياه يا حبيبي كل حاجة بحبها حبيتها بيك ياه يا حبيبي، روحي ليل ونهار بتطمن عليك كل ما بصحى كل ما اغني كل ما يوم يعدي. 

 

تصريحات حسام حبيب عن علاقته بطليقته شيرين عبد الوهاب 

من جانبه، قال حسام حبيب خلال لقائه في برنامج et بالعربي: فيه ناس وحشة لما بعدوا عننا الحمد لله الحياة ظبطت، ربنا يبعدهم عننا ويكفينا شرهم.

وتابع: أنا حاسس أني بحب شيرين أكتر ما هي بتحبني، وبعد نجاحها قلتلها أنا عايز أشتغل تني، وأقدم أغاني جديدة، عملنا أغنية مختلفة خالص، وأغنية فرحانة عشان نقدمها سوا، ومقدرش أكشف تفاصيل أكتر من كدة شيرين هتزعل مني.

تابع موقع تحيا مصر علي