عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

محمود العسيلي يطرح أغنية عيني في هذا الموعد| تفاصيل

محمود العسيلي
محمود العسيلي

يستعد المطرب محمود العسيلي لطرح أغنية جديدة له بعنوان عيني، عبر موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب ومنصات الموسيقى المختلفة، وذلك وفقًا لما أعلنه عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

موعد طرح أغنية عيني لـ محمود العسيلي

حيث نشر محمود العسيلي مقطع فيديو قصير من الأغنية التي يرصد تفاصيلها موقع تحيا مصر، وعلق عليها قائلًا: "جايبة الجمال دا منين.. استنوا أغنية عيني يوم الخميس إن شاء الله"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع الأغنية فور طرحها.

محمود العسيلي

تصريحات محمود العسيلي في حبر سري

وسبق وأن كشف المطرب محمود العسيلي عن السر وراء زيجاته الكثيرة رغم سنه الصغير، وأسباب الانفصال المتكرر، وذلك خلال لقاء له ببرنامج حبر سري مع المذيعة أسما إبراهيم.

وقال محمود العسيلي: أنا مش بعرف أعيش الحياة التقليدية، يعني لو أنا متضايق بحاول أصلح العلاقة ولو احنا الاتنين مش مبسوطين يبقى أحسن قرار لينا أننا منكملش لأن العمر قصير وأنا بحاول أعيش مبسوط ومرتاح، في ناس بتفضل دايسة على نفسها لأسباب كتيرة جدا في العلاقات الزوجية والشخصية.

محمود العسيلي

وتابع: أنا نفسي اتعلمت درس في الحياة أهم حاجة الإنسان يكون مرتاح ومبسوط لو دا متحققش ليه ندوس على نفسنا، وأنا اتجوزت 3 مرات عشان عايز الاستقرار والعيلة، وفي الجوازتين الأولانية أنا اللي قررت أبعد، لأني فقدت الأمل أن العلاقة دي تتصلح.

أخر أعمال محمود العسيلي

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال محمود العسيلي أغنية مين كان يصدق، التي طرحها عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وكانت تقول كلماتها: كان مستحيل قلبي يعرف يبتسم لا كان بعيد أصله خايف يتقسم يا جميلة ليه رجعتينا لسهرنا وطول ليالينا خدتي ذنبي قلبي ولع نار خلتيني احب الدنيا واسمع المزيكا تاني مين كان يصدق ده مش ممكن لا لا لا هو فيه حد النهارده يعرف يصد الجمال ده فيه حد يعرف ده مش ممكن لا لا لا ويا ليالي ليه حبيبتينا في عيون حلويين رامتينا سيبت نفسي مش بإيدي اختار يا جميلة ليه رجعتينا لسهرنا وطول ليالينا خدتي ذنبي قلبي ولع نار.

تابع موقع تحيا مصر علي