عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ليلى زاهر عن هشام جمال بعد احتفالية قادرون باختلاف: مش عارفة اوصف قد ايه فخورة بيك

هشام جمال
هشام جمال

أعربت الفنانة ليلى زاهر عن فخرها بخطيبها، الفنان هشام جمال، الذي تولى مهمة الرؤية الفنية لحفل قادرون باختلاف، في نسخته الخامسة لدعم ومساندة الأبطال من ذوي الهمم، التي أقيمت اليوم، في مركز المنارة، بحضور الرئيس عبد الفتاح السيسي.

ليلى زاهر تدعم هشام جمال

ونشرت ليلى زاهر، صورة من احتفالية قادرون باختلاف، عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وعلقت عليها قائلة في منشور يرصده تحيا مصر: حفلة ممتعة جدًا، ومنظمة ومتميزة ما شاء الله كالعادة ومجهود الأولاد الجُمال الموهوبين باين أوي.

ليلى زاهر وهشام جمال 

ليلى زاهر تعلق على احتفالية قادرون باختلاف 

وتابعت ليلى زاهر: مجهود كل الناس اللي تعبت واشتغلت من قلبها في الحفلة الجميلة دي، وأولهم مجهودك، وتعبك اللي باين أوي، أنا عارفه قد إيه أنت تعبت، واشتغلت بحب وبضمير، وكل سنة بتبهر كل الناس باللي بتطلعه، من القادرون باختلاف، من موهبه وشطارة وإبداع.

وأضافت ليلى زاهر: أنت مش بس مخرج الحفلة، أنت كمان عامل أغاني خطيرة، ما شاء الله وعامل كل حاجة، مش عارفه أوصف قد إيه أنا فخورة بيك، أنت أصلًا دايما بتخلينيّ فخورة على طول عشان أنت تستاهل أحلى حاجة في الدنيا.. بحبك.

خطوبة ليلى زاهر 


من جانبه، قالت ليلى أحمد زاهر عن هشام جمال: أنا طول عمري بقول إنك دايما بتكون سبب في أي نجاح نجحته أو بنجحه في حياتي بعد ربنا، لكن المشروع ده أنا عايزة اشكرك علىه بشكل خاص قدام كل الناس لأني أول ما أنا طول عمري بقول إنك دايما بتكون سبب في أي نجاح نجحته أو بنجحه في حياتي بعد ربنا، لكن المشروع ده أنا عايزة اشكرك علىه بشكل خاص قدام كل الناس لأني أول ما سمعتك الأغنية عشان اخد رأيك كنت مبسوط وفخور بيا جداً، لأنك أول واحد وقفني قدام مايك وأول لما طلبت منك إنك تخرجلي الكليب ما ترددتش للحظة رغم إنك كنت مشغول قوي ووراك 3000 حاجة ما شاء الله ومع ذلك مقصرتش معايا ولا مع الكليب لحظة، وكل حاجة خدت حقها الحمد الله وده يدل على إنك راجل محترف جداً في الشغل وعلى المستوى الإنساني أخويا و أقرب صديق ليا اللي دايماً بيشجعني و في ظهري.

وأضافت، شكرًا يا هشام على كل لحظة اديتها للكليب ده من جوه قلبك والحمدلله الرسالة الفنية اللي انت قدمتها في الكليب وصلت لناس كتير الحمد لله شكرًا يا أجدع وأنضف أخ في الدنيا وربنا يكرمك يارب في كل أعمالك الجاية ويارب دايماً ناجح.

وتألقت ليلى زاهر مع هشام جمال في مسلسل في بيتنا روبوت، بطولة هشام جمال، شيماء سيف، عمرو وهبة، ليلى زاهر، دنيا ماهر، محمد أوتاكا، طه دسوقى، مى دياب، وعدد من ضيوف الشرف منهم شيرى عادل والعمل فكرة أحمد محيى وأحمد المحمدي وسيناريو وحوار عمرو وهبة وإخراج أسامة عرابى وإنتاج شركة روزناما للمنتج هشام جمال.

تابع موقع تحيا مصر علي