عاجل
الخميس 02 مايو 2024 الموافق 23 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

قبل عرضه غدًا.. صبا مبارك تكشف عن تفاصيل شخصيتها في مسلسل لحظة غضب

لحظة غضب
لحظة غضب

كشفت الفنانة الأردنية صبا مبارك عن تفاصيل شخصيتها بمسلسل لحظة غضب، المقرر انطلاق عرضه غدًا الإثنين عبر شاشات التليفزيون.

صبا مبارك في مسلسل لحظة غضب 

وقالت صبا مبارك خلال لقاءها ببرنامج et بالعربي الذي يرصده تحيا مصر: فكرة إنها طباخة كانت عجباني وجديدة عليا، والشخصية متركبة بشكل دقيق جدًا وأنا بحب النوع ده من الشخصيات ومبحبش الشخصيات اللي واضحة أوي.

مسلسل لحظة غضب 

قصة مسلسل لحظة غضب 

وتابعت صبا مبارك: المسلسل فيه كوميديا لأن الإنسان رغم كل اللي بيمر بيه بيلاقي اللي يضحكه، زي ما بيقولوا شر البلية ما يضحك.

لحظة غضب 

أبطال مسلسل لحظة غضب 

ومسلسل لحظة غضب من بطولة صبا مبارك، علي قاسم وسارة عبد الرحمن ومحمد شاهين ونادرين الفرج، والعمل من تأليف مهاب طارق وإنتاج طارق الجنايني.

وتألقت صبا مبارك في مسلسل بين السطور وهو بطولة صبا مبارك، أحمد فهمى، محمد علاء، سلمى أبو  ضيف، وليد فواز، ناردين فرج، باسل الزارو، على الطيب، دنيا المصرى وغيرهم، وهو معالجة درامية وإشراف على الكتابة نجلاء الحديني، وتطوير ورشة سرد وإخراج وائل فرج.

وكتب أحمد فهمي بطل مسلسل بين السطور عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: أكتر من سنه و نص اشتغلنا على المسلسل ده .. و بجد تعبنا عليه في كل التفاصيل .. عايز اشكر كل الأساتذة اللي أتعاملت معاهم في العمل ده من الانتاج للإخراج للممثلين .. شكراً بديع شكراً عمرو إسماعيل شكراً ساره دبوس شكراً وائل فرج شكراً مريم نعوم شكراً نجلاء الحديني .. شكراً محمد علاء شكراً ناردين فرج شكراً عمر شرقي شكراً وليد فواز شكراً من قلبي ‫صبا مبارك‬ شريكتي الشاطره الجدعه الموهوبه .. و أخيراً شكراً mbc يارب يعجبكوا .. قريباً.

وقالت الفنانة المتألقة صبا مبارك في تصريحات عن مسلسل بين السطور: مخضوضة من مسلسل بين السطور لأنه عمل صعب وأخد من توازني النفسي شويتين، وهي تجربة جامدة، والشخصية اللي كنت عملاها تعبتني وقعدت بعدها في البيت شهرين متنحة مش عارفة اعمل ايه لغاية ما عرفت افك شوية، وطريقة حكي القصة معقدة شوية بس أنا فخورة بالتجربة دي وبكل عناصرها، والقصة بتتكلم عن إعلامية مشهورة وماضيها يعود عشان يبوظلها الحاضر بتاعها كله وحياتها بيبقى فيها مفترق طرق وبتاخد فيها اختيارات.

وتدور أحداث مسلسل بين السطور حول هند سالم صبا مبارك، الإعلامية الشهيرة، التي تنقلب حياتها رأساً على عقب بعد تورطها في قضية كبيرة تكشف٣ الكثير عن ماضيها والذي يحمل قصة حب قديمة.

تابع موقع تحيا مصر علي