عاجل
الجمعة 17 مايو 2024 الموافق 09 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

متستاهلهوش.. هجوم على إسراء عبد الفتاح زوجة حمدي الميرغني بعد حلقتهما في رامز جاب من الآخر

إسراء عبد الفتاح
إسراء عبد الفتاح وزوجها مع رامز جلال

شن الجمهور هجوم واسع على الفنانة إسراء عبد الفتاح زوجة الفنان حمدي الميرغني نجوم مسرح مصر، وذلك بعد وقوعهما ضحايا حلقة أمس الأربعاء الموافق 3 أبريل من برنامج رامز جاب من الآخر الذي يعرض مباشرًة عقب صلاة المغرب على قناة Mbc مصر.

سبب الهجوم على إسراء عبد الفتاح 

ووقع الهجوم الذي يرصده تحيا مصر على إسراء عبد الفتاح بعد حلقة رامز جاب من الآخر، بسبب طريقة تعاملها مع حمدي الميرغني أثناء المقلب الذي كان عبارة عن دخول كلب وجريهم على السير ووقوعهم في الماء من أعلى الكوبري، فضلًا عن التماسيح والنعام.

تعليقات الجمهور 

الجمهور يفتح النار على إسراء عبد الفتاح 

وجاءت تعليقات الجهور كالآتي: بتشيل ايده من عليها طول الحلقة كل أما يحاول يساعدها.. هي فعلا شخصيه صعبه جدا وهو محترم وهادي وبيجي علي نفسه عشان خاطرها و عمال يسايسها ويدادي فيها ..ياتري مهما كان بيحبها هيتحمل لحد امته الضغط وتعب الاعصاب اللي هو فيه دا.. فعلا هي منستاهلش حنيتة وطيبة قلبة هو انسان محترم جدا واخلاق جدا وهي قليلة الذوق عماله تبعد ايدة عنها كل شويا وهو خايف عليها لكن هي قليلة الاحترام والله خسارة فيها فعلا مش بشكل وقلبها اسود وباين انها مش بتحبة خالص سبحان الله والله خسارة فيها.

إسراء عبد الفتاح وزوجها حمدي الميرغني 

وتابع آخر، دايما الناس الا بيحبو الضحك ويضحك غيره بيبقى شخصية طيبه  ومش متكبر  فاشخصيه حمدي الميرغني طيبه فعلآ لكن للأسف معاه واحده متستهلوش فالله يكون في عونه ومايحصلش معاه زي ما حصل مع إسماعيل ياسين وعبد الفتاح القصري وغيره وغيره.. كوكتيل لطاخه وسخافه معلش يا استاذ حمدى انت انسان محترم جدا ربنا يكرمك ببنت ناس تقدر مشاعرك الطيبه.اذا اكرمت الكريم ملكته واذا اكرمت اللئيم تمردا.. هو مش غلبان ولا عبيط هو طيب وبيقدر الناس وغير كده هو بيحبها فبيجى على نفسه عشانها بس هى صراحه متستاهلوش فعلاً.

ودافع عنها آخرين، والله أنتم فهمنها خطأ لأن أنا بنتي لما بتخاف من أي حاجة في الدنيا بتبعد عني مع إني أنا مصدر الأمان ليها حتى لو في رعد بتهرب ويتبقى لوحدها من هي 3سنين من غير عقد نفسية ولا أي حاجة وممكن تديلي عينيها ولاطيفه وحبابه جداً فاحرام عليكم كدا ممكن تفرقوا بنهم.

تابع موقع تحيا مصر علي