عاجل
الثلاثاء 30 أبريل 2024 الموافق 21 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي جمال يطرح أغنية بقول واكدب.. تعرف على كلماتها

رامي جمال
رامي جمال

طرح المطرب رامي جمال أغنية بقول واكدب اليوم الأربعاء 17 إبريل، عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي يوتيوب، وقد حققت الأغنية في أقل من ساعتين 17 ألف مشاهدة.

تفاصيل أغنية بقول واكدب

وجاءت أغنية بقول واكدب التي يرصدها موقع تحيا مصر من كلمات جمال الخولي، ألحان رامي جمال، وتوزيع ومكس وماستر أحمد إبراهيم، وتقول كلماتها: "عشان مبقاش بقول وأكدب أنا هنسى لكن هتعب، ومش ضامن في يوم من بعد ما أنسى أرتاح، غيابك عني مش هين لكني عكس ده هبين".

رامي جمال 

كلمات أغنية بقول واكدب

"كبيرة وعيبة لو بانت عليا جراح، مفيش ولا حاجة في إيديا عشانك روح، دورك جي ومسيرك تعيش مجروح، جرب بس تنساني وصدقني، يوميها وبس هتحس بطلوع الروح، لحد في يوم ما أفوق منك هكلمني كتير عنك، وفي الغالب هعيش بعدك كإني معاك، ومن نفس الوجع ده أنت هتسألني الخلاص إمتى، هتتعب زي مأنا هتعب عشان أنساك، مفيش ولا حاجة في إيديا عشانك روح، دورك جي ومسيرك تعيش مجروح، جرب بس تنساني وصدقني، يوميها وبس هتحس بطلوع الروح.

موعد طرح باقي ألبوم خليني أشوفك

وكان قد أعلن رامي جمال عن طرح أغنية بقول واكدب، عبر حسابه الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام، مشيرا إلى موعد طرح باقي أغنيات ألبوم خليني اشوفك، حيث كتب: "بقول واكدب كلمات جمال الخولي، الحاني، توزيع أحمد إبراهيم، وباقي الألبوم الأربعاء القادم إن شاء الله"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين الذين أعربوا عن حماسهم لسماع باقي أغنيات الألبوم.

تعليق رامي جمال على تهنئته للنجم تامر حسني

وسبق وأن علق الفنان رامي جمال، على تهنئته للفنان تامر حسني على أغنيته الجديدة التي طرحها في نفس توقيت طرح جمال أغنية بقيس بيكي الجمال، كما فجر عدة تصريحات.

وقال رامي جمال، في تصريحات تلفزيونية يرصدها تحيا مصر: مين له في رزقي إيه؟ إني أبارك لتامر حسني أو أي فنان زميل؟ أنا ببارك على عمل عجبني، وبقوله متزعلش يا تامر.

وعن المطرب النقاش، قال: أحمد في الوقت اللي قررت فيه أنتج له كان هو مضى مع حد تاني، وأنا صعب أبدأ معاه وهو مضى مع حد تاني، ربنا يبارك له وأنا مكنتش مستني من وراه فلوس أنا كنت هصرف فلوس، وهو مكنش مرتاح ليا في الوقت اللي أنا كنت متحمس له، وقرر وهو معايا يتعاقد مع حد تاني، ودي حاجة لا تعيبه وربنا يكرمه.

تابع موقع تحيا مصر علي