عاجل
الأحد 02 يونيو 2024 الموافق 25 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2.. هل ينجح بينو وكراكيري في حل لغز الفندق؟

مسلسل البيت بيتي
مسلسل البيت بيتي

أيام قليلة تفصلنا عن عرض الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2 بطولة الفنان كريم محمود عبد العزيز ومصطفى خاطر، حيث من المقرر انطلاقها يوم الخميس على منصة شاهد الساعة 12 منتصف الليل.

أحداث الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2

ويتسائل الجمهور حول أحداث الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2 التي يرصدها تحيا مصر وإمكانية بينو الذي يلعب دوره مصطفى خاطر وكراكيري الذي يقدم شخصيته كريم محمود عبد العزيز في حل لغز الفندق والتخلص من اللعنة التي تطاردهما.

ومسلسل البيت بيتي 2 من بطولة كريم محمود عبد العزيز، مصطفى خاطر، ميرنا جميل، أحمد بدير، سامي مغاوري، سليمان عيد، وتأليف أحمد عبد الوهاب. 

مسلسل البيت بيتي 2

توقعات الجمهور حول الحلقة الاخيرة من مسلسل البيت بيتي 2

ومن توقعات الجمهور لـ الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2: كل اللي حكاه الفلاح ابن فايز مجرد غش عشان يخليهم يبعدوا ويسيبوا البلد. ومش إبن فايز بالأساس والقصر مرضاش ينور الساعة ٩ قدام الفلاح ده بسبب أنه مشترك في حرق الفندق وله يد فى كل اللي حصل طومان هو اللي أبن فايز الغمري وعنده سر الحقيقة كلها، الطفلة روح اتقدمت قربان لفتح المقبرة، وعشان كده ابوها اتجنن لما عرف أنه كان سبب فى ضياعها، أم روح لما راحت تدور عليها يوم الفرح اتقىلت هي كمان عشان متكشفش سرهم لما شافتهم بيخىطفوا بنتها، التليفون اللى جه لفايز الغمري في اوضته وبيقوله أنا جهزت الرجالة هنا قصده الرجالة اللي هيفتحوا المقبرة وفرصة وأهل البلد مشغولين، أبو بينو هيطمع أنه ياخد المقبرة لوحده وهيقرر أنه يبعت حد يىولع في الفندق عشان كده مخلاش أبوه يحضر الفرح.

لقطات من مسلسل البيت بيتي 2

وتابع عن الحلقة الاخيرة مسلسل البيت بيتي 2، ولو نلاحظ أن آخر حلقة ف الجزء الأول لما جابوا المشهد اللي ابو كراكيري بيىقتل أبوه كان راجع اليوم ده ببدلة وكأنه جاي من فرح، أخوات روح لما طلعوا لبينو وكراكيري وخلوهم يروحوا لبيت الفلاح تاني كانوا عايزين يوصلولهم رسالة أن الفلاح ده وراه سر لسه متقالش ويفضلوا وراهتقريبا الفلاح كان هو العريس يوم الفندق ونجي من الحريق وأكيد شاف حاجة يومها وقرر ينتقم من اي حد اتسبب فاللي حصل، الولد اللي كان بيظهر بيدخل اوضة فايز الغمري على أساس أنه بيغير الملايات وكان متوتر لما فتحلهم، ده كان متسلط أنه يدخل ويقىتل فايز الغمري عشان ميهربش من الحريق وقبل ما حد يكتشف الجريمة ولعوا ف الفندق كله.

تابع موقع تحيا مصر علي