عاجل
الأحد 28 أبريل 2024 الموافق 19 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مي عمر: مكنتش حابة دوري في مسلسل علاقة مشروعة وتخننت 7 كيلو في نعمة الأفوكاتو

مي عمر
مي عمر

كشفت الفنانة مي عمر عن كواليس دورها في مسلسل علاقة مشروعة قائلة: "كارثة ان يبقى في واحدة على علاقة مع واحد متجوز، وانا عملت الشخصية دي في مسلسل علاقة مشروعة ومكنتش حباها واترددت في تقديمها، وبكره الشخصية دي جدًا على الحقيقة، وبدأت احاول ابقى هي عشان احبها واعرف هي شايفة نفسها ازاي، ووجة نظرها انها بتشوف نفسها مش غلطانة، وان ايه المشكلة ماهي بتحبه وسايباه مع مراته عادي".

مي عمر: بشوف إن حياة الراجل المتجوز خط أحمر

وقالت مي عمر، خلال استضافتها ببرنامج "أسرار" مع الإعلامية أميرة بدر المذاع على قناة النهار في تصريحات رصدها موقع تحيا مصر: "انا كـ مي بشوف ان مفروض راجل متجوز خط احمر، واللي مش مبسوط في حياته يطلق ومفيش حاجة اسمها عشان الاولاد والرجل اللي بيعمل كده بيكذب وبيضحك على نفسه وعلى اللي معاه، واللي مش مبسوط ينفصل، ويدخل في علاقة جديدة بعدها، لكن مع بعض غلط عشان انت بتظلم الاتنين الاولى والتانية".

مي عمر 

مي عمر: لو محمد سامي اتحط في مقارنة مع أي مخرج أكيد هختاره

وأكدت مي عمر: "بحب نيللي كريم اوي وكاملة ابو ذكري خطيرة واعمالها مميزة وتدخل القلب جدًا ومحمد لو اتحط في مقارنة مع اي مخرج اكيد هختاره، حاجتين مبمسكش نفسي قدامهم التين الشوكي والقصب، وممكن بطني توجعني من كتر اكلهم.

مي عمر 

مي عمر: تختنت عشان دوري في نعمة الأفوكاتو

وعن دورها في مسلسل نعمة الأفوكاتو، قالت مي عمر: دوري في نعمة تخنت عشانه لانها ست طبيعية وبتشتغل وبتحب الاكل وتخنت حوالي ٧ كيلو، وكنت مبسوطة بده، والمسلسل اتصور في اماكن حقيقية مش ديكور حتى المقابر، وانا عندي فوبيا من الاماكن الضيقة والضلمة، فا قالوا هنعمل تيست وهتنزلي، فا اول ما نزلت خوفت جدًا وخبطت جامد ومحمد عرض عليا ينزل معايا بس انا خفت جدًا ساعتها".

مي عمر تتألق في نعمة الأفوكاتو

ويعد مسلسل نعمة الأفوكاتو هو أخر أعمال الفنانة مي عمر الفنية حيث شاركت به ضمن سباق مسلسلات رمضان 2024، ودارت أحداثه في إطار 16 حلقة في إطار اجتماعي تشويقي مليء بالإثارة وحقق نجاحات كبيرة خلال فترة عرضه.

تابع موقع تحيا مصر علي