عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شقيق ياسمين عبد العزيز: أنا آسف لو اتكملت بشكل يضايق (فيديو)

تحيا مصر

اعتذر وائل عبدالعزيز شقيق الفنانة ياسمين عبدالعزيز لها بعد الهجوم الحاد الذي أطلقه عليها أمس واتهامها بتشويه سُمعة عائلته بكلمات قاسية، حتى تعرض لهجوم كبير على مواقع السوشيال ميديا ومن بعض الفنانين في الوسط الفني على هذا الهجوم غير المُبرر. 

وقدم وائل عبد العزيز منذ ساعات أسفه لشقيقته الفنانة بعد حديثه عن علاقتها مع الفنان أحمد العوضي والتى هاجمها فيها لمعرفة طبيعة تلك العلاقة موضحا أنه اتخذ قرارا بالخروج من حياة أخته.

ونشر  عبد العزيز، فيديو عبر حسابه على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك: أنا لو بدور على الشهرة كنت استغليت اسم أختى وشهرتها ومعارفها من زمان وبعد الأزمة كذا حدا اتواصل معاى علشان اطلع في التلفزيون أخرهم وائل الإبراشي ومرضتيش .

وأوضح : أنا طبعا واقف مع أختى من وأنا صغير ومبعتهاش في أى حاجة ووقفت معاها في الطلاق بتاعها وقولتها إعملي اللى عيزاه ، وقسما بالله ياسمين عبدالعزيز ماإدتنى فلوس في جيبي أبدا من ساعة مابدأت مشوارها الفني وكل اللى كنت عايز أعرفه العلاقة ده رايحية لفين وأنا عايش في بيت ايجار وعربية عليها أقساط وشغال سمسار في العقارات وربنا فتحها معاى وهغير العربية.

وتابع :ربنا يوفقك يا ياسمين وينجحك فى حياتك ،ممكن أتكلمت بشكل يضايق أنا أسف.. أنا كل اللى عاوزة أعرف طبيعة العلاقة دى أيه، لأن الكلام كان كتير جدًا.. من النهاردة اعتبرينى برة حياتك وأنتى حرة فى حياتك ومستقبلك.. ومش قادر أعيش بالشكل ده والمنظر ده أنا تعبت  ربنا يوفقك.


شقيق ياسمين عبد العزيز : "ربنا يوفقك وينجحك فى حياتك.. أنا قسمًا بالله وممكن أتكلمت بشكل يضايق أنا أسف.. أنا كل اللى عاوزة أعرف طبيعة العلاقة دى أيه.. لأن الكلام كان كتير جدًا.. من النهاردة اعتبرينى برة حياتك وأنتى حرة فى حياتك ومستقبلك



تابع موقع تحيا مصر علي