عاجل
الخميس 16 مايو 2024 الموافق 08 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ابنه حسني عبد ربه تفتح النار على والدها: بيتنمر عليا ويقولي يا تخينة.. وقعد سنه ميصرفش علينا

تحيا مصر

فوجئ رواد السوشيال ميديا، بفيديو لابنة حسني عبد ربه، فتحت من خلاله النارد على والدها لاعب الإسماعيلي السابق ومنتخب مصر، والذي كان قد تزوج مرة أخرى من لاعبة الدراويش بعدما طلق زوجته الأولى.

تحيا مصر يرصد التفاصيل:

وقالت ابنة لاعب الإسماعيلي السابق في فيديو نشرته عبر مواقع التواصل الاجتماعي: “بابا بيضربني وبيتنمر عليا، وبيقولي يا تخينة قدام صحابه، ومتجوزواحدة لفت على لاعيبة مصر كلها، وكانت بتروحله النادي ويقول لماما دي عيلة صغيرة، هي مين دي اللي عيلة صغيرة؟”.

وأضافت: “بابا ده إنسان مريض، وانا قولتله كده في وشه، وصلني لمرحلة إني كنت بحسبن عليه، وبيدينا 20 ألف جنيه في الشهربس وهو بيصرف أكتر من كده بكتير”.

واستكملت: “قعد سنه ميصرفش علينا، ووضربني بالقلم مرة عشان قولت له عايزة 200 جنيه، عارفين الشيطان هو ده نفسه، وهييجي يوم ويزحف تحت رجل ماما”.

أنا تعبت منه  ومهما اتكلم مش هقدر أوصف النار اللي جوايا لأنه أذاني كتير، وبعدين ده بيقارني بميرنا، مين ميرنا دي أصلاً”.

حسني عبد ربه في جهاز الإسماعيلي

ويتواجد حسني عبد ربه، في جهاز نادي الإسماعيلي الحالي، حيث يشغل منصب مدير الكرة بالنادي. وتعرض مع الفريق لأزمة خاصة بنائ تاوجد في اختباريات الدراويش يقميص الأهي، وطالبه الأمن بخلع تيشرت الأحمر وارتداء التيشرت الأصفر، وأصبح الموضوع حديث الساعة وشغل عدد من رواد السوشيال ميديا، ولكن في الأخير تم حل الأزمة وتواجد اللاعب اليوم في اختبارات النادي الأهلي بدعوة من رئيس قطاع الناشئين بالنادي خال بيبو.

 

 

تابع موقع تحيا مصر علي