عاجل
السبت 20 أبريل 2024 الموافق 11 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بعد نجاح خطافة رجالة.. أيتن عامر تستعد لطرح "توتا فروتا"

أيتن عامر- توتا فروتا
أيتن عامر- توتا فروتا

تستعد الفنانة الشابة أيتن عامر، لطرح أحدث أعمالها الغنائية بعنوان “توتا فروتا” وذلك بعد نجاح أغنيته الأخيرة “خطافة رجالة” التي طرحة الفيديو كليب الخاص بها منذ أيام قليلة عبر موقع الفيديوهات الشهير يوتيوب.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل أغنية أيتن عامر الجديدة

وروجت أيتن عامر لأغنيتها الجديدة “توتا فروتا” من خلال حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام” ، اذ شاركت الجمهور البوستر الرسمي للعمل وظهرت به الفنانة أيتن عامر بجيبة قصيرة باللون الروز وتوب أسود، وعلقت النجمة على الصورة، قائلة: “انتظروني”.

أيتن عامر في برنامج معكم

هذا وكان أخر ظهور للفنانة أيتن عامر خلال حلولها ضيفة على برنامج “معكم”، الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي على قناة cbc، اذ كشفت من خلاله العديد من التصريحات والأراء التي تقولها للمرة الأولى.

تصريحات أيتن عامر الأخيرة

فتحدثت أيتن عامر عن الخيانة، وقالت: “الست لو اتخانت مينفع تقول أنا السبب لأن مفيش سبب للخيانة.. فيه حاجة اسمها أنا مش عايزك يلا ننفصل.. أنا ضدت إن الست تندلق”، لترد عليها وفاء عامر، قائلة: “هي معندها قلب”، فضلا عن كشفها حقيقة خضوعها لعملية لإنقاذ وزنها، فقالت: ”أنا ديما ماشية على خطة الدايت وفجأة حسيت بإكتئاب فلجأت للأكل فتخنت.. التكميم مش جريمة واحنا مش ضد الفكرة بس أنا ملجأتش للعمليات إحنا عملنا دايت عائلي وكان عندنا إرادة”.

ووجهت نصيحة للسيدات، قائلة: “اتخني 15 كيلو مفيهاش حاجة ومتضيقيش نفسك.. بس خلي عندك إرادة وانزلي الـ 15 كيلو دول تاني”.

أخر أعمال أيتن عامر

جدير بالذكر أنه، طرحت الفنانة أيتن عامر في وقت سابق كليب أغنيتها “خطافة رجالة”  من كلمات أحمد علاء، وألحان أحمد مصطفى «نييس»، وإخراج زوجها محمد عز العرب، وتعد الأغنية الثالثة التي تطرحها خلال العام الحالي، وأتت كلماتها: عامله love على صورته وانا حبيبته ومش هقف اتفرج.. وانا هقفش جامد ده البارد عمال بيهرج يانهار ابيض كده مش فايت انا قلبي مولع نار شايط.. بقى بيني وبينها انا تار بايت دي ماتعرفنيش ودي قلة ذوق كده مش طالبه بزياده لطافه.. دي عميت في عينيها العيب فيها ولا انا شفافة انا موتي وسمي اللي قافلني بتبص في وشي وتحضني.. ومن ضهري بتلعب وتخوني وكله على مفيش.. خطافة الرجالة حرصوا منها تلعب على مين لا ده بعينها.. اللي تقربله الله يعينها مش هسكت ولا هقف اتفرج.. خطافة الرجالة حرصوا منها تلعب على مين لا ده بعينها.. اللي تقربله الله يعينها جمهوري كبير يملى مدرج.. خطافة الرجالة

تابع موقع تحيا مصر علي