عاجل
السبت 18 مايو 2024 الموافق 10 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ويجز: "راضي عن الأعمال اللي بقدمها وشائعات ارتباطي مش بتهزني"

ويجز
ويجز

ترك مطرب الراب الشهير ويجز فرصة للجمهور للرد على أسئلتهم المختلفة من خلال خاصية “ستوري” بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، والتي كان من ضمنهم رده على شائعات ارتباطه بـ الفنانة هدى المفتي والفنانة الشابة أسماء جلال.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات ويجز لـ الجمهور بشأن ارتباطه وشهرته

ويجز عن شائعة ارتباطه: “ناس خيالها واسع”

قال ويجز ردا على سؤال متابعة قالت فيه: “اي رأيك في الإشاعات اللي طلعت عليك الفترة اللي فاتت”، ليرد ويجز عليها، قائلا: “ناس خيالها واسع وأنا بالي طويل قوي سيب اللي يقول يقول”.

لا يتوفر وصف.
منشور ويجز

ويجز: بحمد ربنا على اللي انا فيه ومبطلتش اني يكون عندي شغف للمزيكا

وعن ما حققت له الشهرة، فقال: ""بحمد ربنا على اللي انا فيه من وأنا صغير وكل جزء من حياتي اتعلمت فيه أني أتقبل نفسي بالحلو والوحش بس أكيد الشهرة بتعلمك حاجات الأهم منها إني مبطلتش أبقى بنفس الشغف والحمس في اللي بعمله أنا بحب المزيكا من وأنا طفل ومبسوط بتجاربي وشغلي اللي بعمله كويس".

لا يتوفر وصف.
منشور ويجز

شائعات ارتباط ويجز

جدير بالذكر، أنه لاحق ويجز الكثير من شائعات الإرتباط، خاصة وأنه لا يعرف الكثير من الأشخاص أي تفاصيل خاصة عن حياته الشخصية خاصة العاطفية، وبدأت تلك الشائعات بـ الفنانة هدى المفتي بعدما شاركها في فيلم “بيمبو” كما انتشرت صور لها على سرير ويجز، ما جعل الجمهور يتنبأ بوجود علاقة عاطفية بينهما، بعدها طرح ويجز أغنية “البخت” التي أشار الجمهور بأن كلماتها موجهة لـ هدى المفتي بعد رفضها الإرتباط به.

وعندما ظهر ويجز مع الفنانة أسماء جلال في حفله الأخير، خرج عدد كبير من الجمهور يكشف أنه يتعافى بـ أسماء جلال من هدى المفتي، وعلق أحد المتابعين على الفيديوهات المتداولة لاسماء جلال أثناء رقصها مع ويجز خلال الحفل قائلا: «ويجز بيعمل موف أون من هدى المفتي بأسماء جلال».

أخر أعمال ويجز

هذا وكانت أخر أعمال ويجز تراك تم تسريبه بعنوان “أنا البطل” أتت كلماته: “ضربتي ضرب العادي في 6، جالك تهزيق.. أقل منك، ده اللي نحذفو فيكوا ماية سقعة، كان في وخلص ومنعك..ويجز بطل ويدلعك، مش مأدي أنا أبلعك، متقبضنيش تبات في بطني، هعمل فيها مشوفتكش، ألعبها خالصة.. ألعبها مالتي، كتيبة جاهزة على رنة، يحضرها ليل الحفلة درمة، حافظين أصولها وبنريح”.

تابع موقع تحيا مصر علي