عاجل
الجمعة 26 أبريل 2024 الموافق 17 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"أنا في التواضع مقولكش".. محمد رمضان يثير استفزاز متابعيه| فيديو

محمد رمضان
محمد رمضان

أثار النجم محمد رمضان استفزاز جمهوره ومتابعيه بسبب نشره لمقطع فيديو له من الساحل الشمالي، مصحوبًا بتعليق منه اعتبره البعض استفزاز للناس.

تحيا مصر يرصد تفاصيل فيديو محمد رمضان الأخير

حيث نشر محمد رمضان مقطع فيديو من كليبه الجديد "ماركبش البسكلتة" عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، وعلق عليه قائلًا: "من قدام بيتي في الساحل، م أنا في التواضع م قولكش".

أخر أعمال محمد رمضان

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال النجم محمد رمضان أغنية "ماركبش البسكلتة" التي تم طرحها يوم 20 من شهر أغسطس الجاري عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات العالمي "يوتيوب"، وقد حققت الأغنية منذ طرحها وحتى الآن أكثر من 385 ألف مشاهدة.

ويذكر أن محمد رمضان قد طرح تلك الأغنية بعدما تم اتهامه بالشذوذ الجنسي من قبل حملة ممنهجة ضده على حسب قوله، وحرص رمضان على نفي تلك الحملة من خلال فيديو له وأغنية “ماركبش البسكلتة”.

أغنية "ماركبش البسكلتة"

وتعد الأغنية من كلمات وألحان الباور العالي، وتقول الكلمات: “خد متخافش انا لما بحضر اخض تضربني بصوت بحي نرد ازاي قطط في اسود بتعض هلعبها لوب .. لو راجل صد انا في التواضع مقولكشي جاي اخطف انظاركوا وامشي عن نفسي ليه متكلمشي انا عارف ان انتوا .. متغاظين .. اوي أوي .. متغاظين .. أوي .. أوي أنا عارف إن إنتوا .. متغاظين أوي .. طب تعرف تعمل كدة".

"كدة .. كدة عالناهيه بنلعب منهيبش طلعتوا اشاعه ومكلتش اضرب غيرها الطلقة مجتش كفاياك دولارات متبعزقهاش .. اوي متبعزقهاش ... اوي ... متبعزقهاش .. أوي انا لما اتكلم اعلم اجيب م الاخر اصلي معلم اقول الكلمه الكلمه تعلم لو غابت مني هتتعتم زي ما اجيبها بسيبها انا زي ما ارتبها بكركبها انا في اي حته بخش اقلبها .. كده طب تعرف تعمل كدة .. كدة جامد جدا في اي حته ميجا ستار مش برمي الجته نمبر وان يركب ملاكي بس ميركبش بسكلته انا لما اخطي بغطي احسبها بالمتر لا بالسنتي انا جنبي خمسين شنب لادارتي انا شورتي لايق اوي مع نضارتي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي بص لايق ازاي .. بص متضايق ازاي طب تعرف تعمل كدة”.

تابع موقع تحيا مصر علي