عاجل
الثلاثاء 27 سبتمبر 2022 الموافق 01 ربيع الأول 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حسني يطرح أحدث أعماله الغنائية "حياتنا" من فيلم بحبك| فيديو

أغنية حياتنا
أغنية حياتنا

طرح الفنان تامر حسني أحدث أعماله الغنائية التي أتت بعنوان “حياتنا"، والتي تعد الأغنية الخامسة من فيلمه الجديد “بحبك”، الذي يعرض في السينمات المصرية خلال الفترة الحالية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تفاصيل أغنية تامر حسني الجديدة “حياتنا"

أغنية حياتنا لـ تامر حسني

وتعد أغنية “حياتنا”، الذي طرحها تامر حسني عبر حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب، من كلمات أحمد حسن راؤول، وألحان إسلام زكي، توزيع و مكساچ  إلهامي دهيمه أحمد حسام، وكان قد روج تامر حسني للأغنية من خلال حسابه بموقع فيسبوك، مؤكدا على طرحها للجمهور بعدما زادت مطالبتهم عليها.

تامر حسني يروج لـ أغنية حياتنا

وكان قد كتب تامر حسني عبر حساباته بالسوشيال ميديا، معتذرا عن تأخير أغنية حياتنا: “تأخير اغنية حياتنا حصل عشان الاغنيه فيها اجزاء شبه احداث الفيلم و اجزاء بتتكلم عن الدنيا و حياتنا بشكل عام عشان كدا استخدمنا اجزاء منها فقط في فيلم بحبك، المهم بقى بما انكم عايزينها كامله روحت المونتاچ و الاستاذ عمرو عاكف مشكور فضى وقته و رجع اشتغل فيها تاني عشان خاطركم هنزلهالكم كامله ان شاء الله النهارده الساعه 4 حياتنا من فيلم بحبك. واختتم كلامه: و قريباً ان شاء الله اغنية هتجوزك كامله.. طلباتكم أوامر يا عسليات”.

كلمات أغنية حياتنا

وأتت كلمات أغنية حياتنا لـ تامر حسني، على النحو الأتي: في حب يعجزك بدري حب يموتك جواك و إيد تتمد تمسكها تغمي عينيك تقوم خانقاك في وش يبان ملاك طيب في ضهرك يتقلب إبليس في حد بتشتريه غالي و هو قصاد مرايته رخيص و هو قصاد مرايته رخيص !… حياتنا عباره عن أشخاص ما بين غاليين و حبه رخاص في ناس بتزود الواحد  و ناس عايشه بتاخد و خلاص ما بين الصح والمفروض بنتعود على المرفوض في كام واحد في تعبك غاب و كام واحد فضل موجود .. في حلم بيختفي و يمشي و وقت بيتسرق ببلاش في واحد عاش و مافهمش و واحد عمره لحظه ما عاش بنجري في دايره مقفوله و أهي قلوبنا إتهرت تعليم و مين ضامن يعيش توهه و يخرج منها قلبه سليم.. حياتنا عباره عن أشخاص ما بين غاليين و حبه رخاص في ناس بتزود الواحد  و ناس عايشه بتاخد و خلاص ما بين الصح و المفروض  بنتعود على المرفوض في كام واحد في تعبك غاب و كام واحد فضل موجود .. في حب يعجزك بدري
حب يموتك جواك و إيد تتمد تمسكها تغمي عينيك تقوم خانقاك في وش يبان ملاك طيب في ضهرك يتقلب إبليس في حد بتشتريه غالي و هو قصاد مرايته رخيص و هو قصاد مرايته رخيص !.. حياتنا عباره عن أشخاص ما بين غاليين و حبه رخاص في ناس بتزود الواحد  و ناس عايشه بتاخد و خلاص ما بين الصح و المفروض  بنتعود على المرفوض في كام واحد في تعبك غاب و كام واحد فضل موجود".

تابع موقع تحيا مصر علي