عاجل
الإثنين 05 ديسمبر 2022 الموافق 11 جمادى الأولى 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

شريف مدكور يشيد بـ حفل زفاف سالي عبد السلام: "مكانش عادي كان مظاهرة حب"

سالي عبد السلام وزوجها
سالي عبد السلام وزوجها

أشاد الإعلامي شريف مدكور لـ حفل زفاف زميلته الإعلامية سالي عبد السلام، الذي أقيم في مساء أمس السبت بحضور عدد كبير من أصدقائها الإعلاميين.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليق شريف مدكور على حفل زفاف سالي عبد السلام

شريف مدكور يشيد بحفل زفاف سالي عبد السلام

كتبت شريف مدكور عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: فرح سالي عبد السلام مكنش فرح عادي كان مظاهرة حب بجد اول مره اشوف فرح كده".

وتابع حديثه، قائلا:  “أولاً الشارع اللي في الفندق كان مقفول من كثره العربيات و طبعاً الركنه كانت شيء مستحيل علشان تركب المصعد و تطلع القاعه لازم تقف طبور من الزحمه و علشان تدخل القاعه طبور تاني علشان بقي تسلم علي العروسه و العريس و تتصور معاهم مش سهل خالص”.

شريف مدكور لـ سالي عبد السلام وزوجها: ربنا يزيد حب الناس ليكم

وأعرب شريف مدكور عن سعادته لـ سعادة سالي عبد السلام، قائلا: “بجد فرحان ليكي يا سالي كنتي احلي عروسه و جوزك برنس و بيحبك بجد ربنا يسعد كل ايامكم و يبارك فيكم و يزيد حب الناس ليكم".

سالي عبد السلام تحتفل بزواجها

وكانت قد تحدثت سالي عبد السلام عن شدة فرحتها بنصيبها في الزواج من مؤمن الباز، الذي جاء لها بعدما تعرضت لواقعة التحرش، فكتبت عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام: “أخيرا اتجوزت حبي ان بعد الصبر جبر .. اللهم بارك بارك الله لنا وبارك علينا و جمع بيننا فى خير قصة فيلم والله يا ربي ورب ضارة النافعة ان موضوع المتحرش ده يجيبلي مؤمن ..مش هزعل تاني من ابتلاء يا ربي”.

وسبق وأنا أعلنت سالي عبد السلام عن خطوبتها من خلال توجيه رسالة رومانسية لـ زوجها، عبر حسابها الرسمي بموقع انستجرام، قالت فيها: “حبيتك وبحبك وهحبك على طول وهتعرفوا هو مين وبيشتغل إيه قريب بس طالبة منكم دعوات كتير أوي إن ربنا يبارك لنا وعلينا ويجمع بيننا في الخير.. وأنا رزقت بـ حبه بعد طول صبر وأنت رزقي يا مؤمن اللهم بارك".

تابع موقع تحيا مصر علي