عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سالي عبد السلام في احضان زوجها أمام الكعبة.. والجمهور: ازاي بتتصوروا كدة في الأماكن المقدسة؟

سالي عبد السلام وزوجها
سالي عبد السلام وزوجها في مكة

شاركت الإعلامية سالي عبد السلام، الجمهور مجموعة صور جديدة لها من أمام الكعبة، وذلك أثناء أدائها لمناسك العمرة رفقة زوجها مؤمن الباز.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليقات الجمهور الغاضبة على صور سالي عبد السلام أمام الكعبة

سالي عبد السلام وزوجها أمام الكعبة

وظهرت سالي عبد السلام في مجموعة الصور التي شاركتها عبر حسبها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، في أحضان زوجها مؤمن الباز، الأمر الذي أزعج الجمهور وجلعهم ينتقدون شكلها ومظهرها، اذ جاءت تعليقاتهم: “انتي متاكده انك بتتصوري في الحرم !!”، “تقبل الله ي سالي ي حبيبتي والف الف مبروك ع الزواج وان شاء الله ربنا يرزقكم بالذريه الصالحه قريب بس عندي طلب من اختك الصغيره شيلي البرسينج عشان انتي مش محتاجه برسينج نصيحه لله”.

سالي عبد السلام وزوجها

الجمهور ينتقد صور سالي عبد السلام في مكة: ازاي بتتصوري كدة في الحرم

وعلق الأخر: “وه انتو بتتصورو ازاي كده في الاماكن المقدسه هو في ايه بجد والله”، “مبروك حبيبتى بس اللاشيز والظوافر حرام اثناء العمرة ”، وغيرها من التعليقات الإنتقادية المسيئة لها ولزوجها.

سالي عبد السلام: من يجتمع على طاعة الله لا يفترق أبدا

وكانت قد علقت سالي عبد السلام على صورها مع زوجها، فقالت: “اول مرة البس ابيض فى العمرة، ومن يجتمع على طاعة الله لا يفترق ابداً.. خلصنا و رجعنا و بسم الله نبدأها و ربنا يباركلنا مش شايفين غيرك يا رب، يا رب ابعد عنا كل من يتمنى لنا الشر او اذى فى صورة محب وهو كاره والد الخصام ..اضعاف اضعاف ما تمنوه لنا يا الله اللهم بارك الله اكبر”.

سالي عبد السلام ترد على انتقادات الجمهور 

وسبق وأن ردت سالي عبد السلام على انتقادات الجمهور وهجومهم بشأن شكل أظافرها ورموشها، فقالت عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: “اشغلهم بنفسهم يا رب..اضعاف ما يتمنوه او قالوه..اجعل تدبيرهم تدميرهم  خلصت و لازم اديلكم حقكم ، خناقة كل عمرة؟ حاطة ضوافر؟  اللهم بارك ماشاء الله لا حاطة full makeup ؟ اللهم بارك لا هقولكم الدكتور بتاعى بس اخلص والله”.
وتابع: “بس نتفق على حاجة قبل ما اقول واعملكم فيديو ازاى تبقى بشرتك او ضوافرك كدة وتهتمى بنفسك فيلفوا حوالين نفسهم كدة  لا مالهاش علاقة انك تستحمى كتير.. نتفق انك لازم تنضفى من جوا عشان الوصفات تفيدك انتى وهى وهو”.
 

تابع موقع تحيا مصر علي