عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"راعوا ربنا أنا مليش غير أمي".. عمر كمال ينفي وجود خلافات بينه وبين والدته

عمر كمال ووالدته
عمر كمال ووالدته

نفى مطرب المهرجانات عمر كمال كل ما تردد عن وجود خلافات بينه وبين والدته، حيث أكدت على أنه لا يستطيع العيش بدونها ولا توجد أي خطة في حياته تتم بعيدًا عنها، وذلك عبر منشور له على موقع التواصل الاجتماعي “فيسبوك”.

تحيا مصر يرصد تفاصيل نفي عمر كمال وجود خلافات بينه وبين والدته 

حيث نشر عمر كمال صورة له رفقة والدته، وعلق عليها قائلًا: “أي خطة ف حياتي مينفعش تتم بعيد عن ٢ طبعا ربنا قبل أي حاجة ثم أمي حبيبتي .. لأن مهما عملت خطة  لحياتك بعيد عن ربنا ومفيش توفيق يبقى الموضع هيبوظ”.

عمر كمال ينفي وجود خلافات بينه وبين والدته

وتابع “كمال” في منشوره قائلًا: “ولو أمك غضبانة عليك يبقى مفيش بركة ولا فرحة ولا روح ف حياتك، انا مقدرش أعيش من غير أمى ورضاها .. معرفش ليه مواقع كتير كاتبة كلام للاسف مفيش أى حرف منه صحيح عنى وعن حياتي الشخصية وعن أمي وأنها قد أيه غضبانة عليا وكلام كتير بيأذينى ويأذيها”.

واختتم: “ياريت الناس تراعى ربنا ف أخبارها وكلامها .. أنا مليش غير أمى وأخواتى وزعل أمى بيزعلنى جدا فا بعد أذنكم يا جماعة ياريت بلاش حوارات كدابة واخبار غلط و ان شاء الله قريب هطلع مع أمى فى بث مباشر تسلم عليكم ونتكلم معاكم يا ناس يا محترمة”.

أخر أعمال عمر كمال

ومن الجدير بالذكر أن أخر أعمال المطرب عمر كمال أغنية "اليوم يومك"، وهى الأغنية الدعائية لفيلم "خطة مازنجر"، والتي غناها على طريقة الديو مع الطفل مازن المصرى، والأغنية من كلمات منة عدلى القيعى، وألحان أحمد طارق يحيى، توزيع هانى محروس.

وتقول كلماتها: "الليلة فيها إنا
وحلاوة زايدة سنة
والدنيا رايقة بيننا
هو النهاردة ايه

الجو حلو بحري
والضحكة جاية تجري
والسهرة لسة بدري
الاختلاف دا ليه

هو النهاردة ايه
اليوم دا يومك يومك
يوم يوم يوم يومك
هنعوم علي عومك

اليوم دا يومك يومك
يوم يوم يوم يومك

هنعوم علي عومك

علي شرفك انت كدهو اهو جايين
اؤمر انت تلاقينا قاعدين
وحياة عينيك ما احنا ماشيين
لما تمشينا

اليوم دا يومك يومك
يوم يوم يوم يومك

تابع موقع تحيا مصر علي