عاجل
الأربعاء 24 أبريل 2024 الموافق 15 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

تامر حبيب يُهنئ أحمد حلمي ومنى زكي بعيد ميلادهم: كل سنه وانتوا اخواتي

تامر حبيب وأحمد حلمي
تامر حبيب وأحمد حلمي ومنى زكي

حرص الفنان تامر حبيب على توجيه رسالة للثنائي أحمد حلمي ومنى زكي بمناسبة عيد ميلادهم، وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام. 

تحيا مصر يرصد لكم رسالة تامر حبيبي إلى أحمد حلمي ومنى زكي 

تامر حبيب يُهنئ أحمد حلمي ومنى زكي بعيد ميلادهم: كل سنه وانتوا اخواتي

ونشر تامر حبيب صورة تجمعه بالثنائي عبر انستجرام، وعلق: كل سنة وانتوا اخواتي وصحابي وعشرة عمر.. ويا رب كل يوم أحلى من اللي قبله يا حبايبي يا أجدع صحاب في الدنيا. 

وتابع حبيب: ربنا ما يحرمكوا من بعض من بعض، ولا يحرمني منكم.

تامر حبيب في مهرجان القاهرة بعد تصريحات الدغيدي 

وظهر تامر حبيب في اليوم الخامس من مهرجان القاهرة السينمائي، حيث حرض على حضور العرض الخاص لفيلم 19 ب.

تامر حبيب

وكانت إيناس الدغيدي أثارت الجدل بتصريحاتها عن ميول السيناريست تامر حبيب، ولكن خرجت لتدافع عن فسها وذلك في مداخلة هاتفية أجرتها وقالت: تامر حبيبنا وكل الوسط الفني بيحبه على المستوى المهني والشخصي لأنه شخص مبهج  والبهجة دي بتعملنا كل  حاجة حلوة معاه وأحنا كلنا صحاب وأنا لا يمكن اشكك لحظة في أخلاق تامر حبيب.

تصريحات إيناس الدغيدي عن تامر حبيب 

وكشفت إيناس أنها فؤجت بعد شهر من تصريحاتها أن حديثها عن تامر حبيب تم فبركته من قبل بعض الأشخاص، والذي تم نشره غير صحيح وقالت: الجزء اللي مكتوب عن تامر حبيب بيتهموا تامر بحاجات أنا مقولتهاش والسوشيال ميديا دلوقتي بيعملوا حاجات غريبة وأصبحوا مخرجين ومونترين وبنشوف حاجات غريبة مش عارفة  ازاي اتعلموها وركبوا حديث ملوش علاقة باللي أنا قولته.

وقالت إيناس: تامر كلمني وهو في حالة نفسية سيئة جدًا وقالي أنا متأكد أنك مش قصدك بس شوفي السوشيال ميديا عملوا ايه، ووضعي دمه تقيل، والهجمة اللي كانت على السوشيال  ميديا كانت دمها تقيل جدًا وأنا اتعودت طول عمري على الهجوم عليا لكن المرة دي كانت على زميل ليا ومحترم ده اللي ضايقني وانا ضريته من غير ما أقصد.
وتابعت: الهجمة لما بتبقى حاجه اخلاقية بتبقى حاجه وحشة جدًا  والواحد مش بيقدر  يستحمل حاجة زي دي وأنا وتامر أصدقاء ومفيش بينا حاجه وحشه هو عارف نيتي وقصدي وصداقتي بيه وانا بحترمه وبحبه.

تفاصيل فيلم 19 ب

كما يشهد مهرجان القاهرة السينمائي في يومه الخامس عرض فيلم 19 ب، وتدور أحداثه حول حارس عجوز يعيش في فيلا متداعية، ويراقب منزل مهجور يعتبره بمثابة منزله، ولكنه فجأة ً يصبح مهددًا بسبب شاب يزور الحديقة، وهو ما يجعل الحارس مضطرا لمواجهة مخاوفه، والفيلم من بطولة ناهد السباعي، سيد رجب، أحمد خالد صالح.

تابع موقع تحيا مصر علي