عاجل
الإثنين 28 نوفمبر 2022 الموافق 04 جمادى الأولى 1444
رئيس التحرير
عمرو الديب

عميل اتصالات مصر يشكو: استهتار وإهمال رهيب

تحيا مصر

اشتكى عميل اتصالات مصر من الاستهتار والإهمال في الخدمات التى تقدمها اتصالات مصر للعملاء، على حد وصفه، بأن شركة اتصالات مصر الأسوأ في عالم الإنترنت، وينشر تحيا مصر تفاصيل شكوى عميل اتصالات مصر والآراء على الخدمات المقدمة.

اتصالات مصر

قال أحد عملاء اتصالات مصر في تعليق على صفحة الشركة الرسمية على موقع "فيسبوك"،: "شركة مقرفة واستهتار وإهمال رهيب في التعامل مع العملاء سواء من خلال خدمة العملاء أو من خلال الفروع ".

وتابع: "هابدأ ادور على ايه انسب شركة انترنت ارضي تانية انقل لها الخدمة فلو حد عنده اقتراحات يقول لأن بنسبة كبيرة  هيكون آخر شهر مع اسوأ شركة انترنت في مصر".

عملاء اتصالات مصر

واستكمل: "70145888468 ده رقم أحدث شكوى ما اتردش عليها و عدى عليها اكتر من 48 ساعة وكلمت 155 وقالوا لي إنها مشكلة فنية تبع اتصالات مش من اختصاصاتهم مساعدتي فيها".

وأضاف: "بسبب أنهم كل شهر تقريبا بيقعدوا يعملوا تحديثات في الـsystem بتاعهم بشكل بيأثر على الخدمة أكيد مش انا لوحدي اللي ملاحظها ... فاتورة شهر 10 دفعتها من الapplicationـ بتاعهم يوم 6/10 بس ما سمعتش في الـ application و اتخصمت فعلا من البنك و انا ما اخدتش بالي فدفعتها تاني يوم 7/10 و برضة ما سمعتش في الapp بس رحت ساعتها شفت رسائل البنك وعرفت أن المرتين اتخصموا بس في مشكلة عندهم فما دفعتش تاني".

واختتم  "قبل ما اختار اتصالات كان من أكثر الحاجات اللي شفتها في الـ reviews ان خدمة العملاء من احسن الحاجات .. بس بعد التجربة دية هي أسوأ خدمة عملاء اتعاملت معاها في حياتي، أنا تواصلت مع البنك طبعا علشان أعرف رجعت للبنك و لا لا .. بس البنك اكد لي أنها اتخصمت واندفعت لاتصالات، هابدأ ادور على ايه انسب شركة تانية انقل لها الخدمة فلو حد عنده اقتراحات يقول لان بنسبة كبيرة دة هيكونأ آخر شهر مع اتصالات مصر أسوأ شركة انترنت في مصر، واتمنى الاقي شركة أفضل وخدمات جيدة للإنترنت في مصر".

 

تابع موقع تحيا مصر علي