عاجل
الإثنين 29 أبريل 2024 الموافق 20 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

مادلين طبر عن عادل امام: منتظرة منه عمل جديد الفترة الجاية ومش من حقنا نعرف حالته الصحية

مادلين طبر
مادلين طبر

تحدثت الفنانة مادلين طبر عن الشائعات المتداول عن الزعيم عادل إمام والتي انتشرت في الفترة الأخيرة الماضية خاصة مع زيادة اختفائه عن الساحة الفنية.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تصريحات مادلين طبر عن عادل إمام

مادلين طبر عن عادل إمام: ربنا يديه الصحة ومنتظره منه عمل جديد

وقالت مادلين طبر خلال برنامج “قعدة ستات”، الذي تقدمه الإعلامية مروة ناجي، اذ قالت: ربنا يديه الصحة ومنتظرة منه عمل جديد الفترة الجاية وهو حر من حقه يرتاح هو وأبنائه ومش من حقنا نعرف هو عنده اي وممكن ده يكون أفضله صحيا.

وردا على شائعات زواجها من المخرج حسام صلاح صديق، فقالت: مين هو اسمه ايه، حسام الدين صلاح صديق عزيز ومش فارقة عندي الموضوع لا يعقل انا بحب مرته جدا وبروح اتعشى عندهم .

مادلين طبر: سي السيد عصر انتهى واللي بتحبه ست جارية

وتحدثت مادلين طبر أيضا عن الرجل المصري، فقالت: أنا اما حبيت حبيت مصري بس كان التعامل معاه صعب حدود الحرية محدود جدا وتقبله رأي الأخر صعب جدا، بيدعي إنه تمام وبعدين بيبتدي يبقى سي السيد والست اللي بتفرح بـ سي السيد دي جارية وفيه ستات حرة مبيفرحهاش ده.

وتابعت: سي السيد عصر انتهى وانا ست مساوية ليه في كل النواحي ممكن أدلعه عشان بحبه مش عشان ده فرض عليا وده الفرق انك تختاري تكوني جارية للحظات او ساعة بس مش دايما تكون جارية وانا مبحبش الست الجارية ومبحبش الستات اللي بتشتغل بجسمها عشان توصل لحاجة جسمي نقي وعظيم ممنوع اللمس الا بحد أنا اخترته حتى لو فقير ومعدوم بس اختياري أنا.

أخر أعمال مادلين طبر

ويذكر، أن أخر أعمال الفنانة مادلين طبر مشاركتها في مسلسل “ملف سري”، الذي عرض ضمن السباق الرمضاني 2022، وشارك في بطولته عدد من النجوم بجانب هاني سلامة ونضال الشافعي، منهم محسن محيي الدين، ماجد المصري، إدوارد، مادلين طبر، ميرهان حسين، عائشة بن أحمد، صبا الرافعي، كارولين عزمي، دنيا عبد العزيز، إيمان سلامة ، وآخرين والعمل من تأليف محمود حجاج، ومن إخراج حسن البلاسي.

تابع موقع تحيا مصر علي