عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

بالأحمر الناري.. رانيا يوسف تخطف الأنظار في أحدث ظهور لها

رانيا يوسف
رانيا يوسف

شاركت الفنانة رانيا يوسف جمهورها صورة جديدة لها بإطلالة شتوية، وذلك عبر حسابها بموقع التدوينات القصيرة تويتر.

تحيا مصر يرصد لكم إطلالة رانيا يوسف
وظهرت رانيا بإطلالة شتوية أنثوية ناعمة، حيث ارتدت فستانا طويلا منفوش  باللون الأحمر الناري، واعتمدت مكياج جذاب،  مع تسريحة شعر ذيل الحصان، ونالت الصورة إعجاب جمهورها عبر تويتر.

رانيا يوسف تنهي خلافها مع غادة عبد الرازق

وسبق وكشفت الفنانة المصرية رانيا يوسف عن إنهاء خلافها مع النجمة غادة عبد الرازق وتوطيد علاقتهما من جديد، وذلك خلال تصريحات تليفزيونية، وقالت رانيا يويسف: رجعت أنا وغادة صحاب زي الأول، وبقينا نتلكم تاني، وإحنا أصلا كنا صحاب قبل ما نشتغل مع بعض وقبل تعاوننا في الحاج متولي، والحمد لله إننا رجعنا تاني، لأني بحترمها كإنسانة وكفنانة.

رانيا يوسف: ليه سايبين شغلي وماسكين في لبسي

وسبق وخرجت الفنانة رانيا يوسف عن صمتها للرد على انتقادات إطلالتها خلال تصريحات تليفزيونية، وقالت رانيا يوسف: أنا عندي cv محترم جدًا، ليه سايبين شغلي وماسكين في رانيا لبست إيه، ما كل العالم بيلبس، والأزياء والشو بقوا شيء أساسي في شغلنا، لكن ليه سايبين الشغل وماسكين في حاجات مش مهمة وسايبين المهم، أنا مستغربة ليه الاتجاه ده.

وقالت رانيا يوسف أنها تثق في الناس بدرجة كبيرة، وندمت على ثقتها بهم، ووجهت رسالة لمن خذلها وقالت:ربنا يديك على قد عملك تابعة: كل حاجة بتحصل بتترد للشخص  وشايلة عشان الاذى مكنش هيبقى ليا كانت هتبقى لولادي، وكشفت الفنانة رانيا يوسف عن الشيء الذي تتمنى أن تغيره إذا عاد بها الزمن وقالت رانيا: طبعا متجوزش تاني ولا تالت مرة، يعني أتجوز مرة واحدة بس اللي هي الأولانية ومتجوزش تاني ولا تالت، طليقي السابق أحنا أصحاب، الجواز في حد ذاته كان صعب مع ظروف حياتي، ألغي آخر زواجين لكن احتفظ بصداقته، وكمان أحوش شوية فلوس.

وعن أمنياتها الثلاثة إذا التقت بمارد ليحقق لها أحلامها قالت: بناتي يخلصوا تعليمهم ويشتغلوا يوقفوا على رجليهم، والستر وأن ربنا يرزقني وربنا يكفينا شر المرض.
 

تابع موقع تحيا مصر علي