عاجل
الجمعة 10 مايو 2024 الموافق 02 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

شيرين رضا تشوق الجمهور لـ مسلسلها الجديد "وبينا معاد"| شاهد

شيرين رضا
شيرين رضا

حرصت الفنانة شيرين رضا على تشويق جمهورها ومتابعيها لـ مسلسلها الجديد "وبينا معاد"، وذلك من خلال منشور لها عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام".

تحيا مصر يرصد تفاصيل تشويق شيرين رضا لجمهورها ومتابعيها لـ مسلسلها الجديد

حيث نشرت شيرين رضا الإعلان التشويقي لـ المسلسل، وعلقت عليه قائلة: "وبينا معاد.. ميعادنا مع حواديت جديدة عن الحب والحياة في السنة الجديدة، مسلسل وبينا معاد يعرض 1 يناير.. سنة سعيدة علينا كلنا".

شيرين رضا: المستشفى عايشة على تبرعاتنا

وفي وقت سابق، حرصت الفنانة شيرين رضا على دعم مستشفى 57357، وطالبت الجمهور بالتبرع للمستشفى من أجل انقائذها، وذلك بعد تعرضها لازمة مالية.

ونشرت شيرين رضا عبر حسابها في موقع تبادل الصور والفيديوهات  انستجرام مقطع فيديو حذرت فيه من الخطر الذي يواجهه المستشفى قائلة: "مستشفى 57357 في خطر حقيقي إنها ممكن تقفل، وإحنا مينفعش نخلي ده يحصل".

وأضافت: مستشفيات عايشة على تبرعاتنا، لازم كلنا نتبرع، أرجوكم مينفعش نخلي صرح عظيم زي ده بيعالج أطفال كتير يقفل في يوم من الأيام".

سبب غياب شيرين رضا عن السباق الرمضاني المقبل

ومن ناحية أخرى، كشف الفنانة شيرين رضا عن كواليس تصوير مسلسلها الحالي  حدث بالفعل، كما كشف عن سبب غيابها عن السباق الرمضاني الموسم المقبل 2023.

وقالت شيرين خلال لقائها في برنامج أي تي بالعربي: أنا بصور المسلسل اللي شغالة عليه دلوقتي والمفروض هيتعرض في يوم 31 ديسمبر وبقالي شهرين بصور ولسه بنصور.

وعن مشاركتها في السباق الرمضاني المقبل قالت شيرين ممازحة: تفتكر لو حد جه قالي دلوقتي تعالي نصور لرمضان هخنقه إزاي، أنا فعلا تعبانة جدا لأن المسلسلات صعبة وشغلها صعب.

أبرز تصريحات شيرين رضا في gossips

  • صورتي أنا وأبويا وأنا صغيرة سايبة جوايا أثر لحد دلوقتي.
  • دلوقتي معنديش حاجة غير شغلي ودا هدفي في الحياة.
  • كل يوم بخرج من غير ميكب تمام وصوري كله بدونه.
  • المكياب مهم جدا بس مهم للشغل مش للحياة.
  • بلبس بروكة في الشغل ديما وباخد مسكنات بسببها عشان بتعملي صداع.
  • الجمهور اللي مبيقدرش وبينتقدوني طول الوقت ممكن يخلوني ألجأ للمسكنات.
  • كلمة أسف بتعصبني وبعتبرها شتيمة هو مسكرليش حاجة عشان يعتذرلي واللي عايز يتأسف مكنش غلط من الأول.
تابع موقع تحيا مصر علي