عاجل
السبت 27 أبريل 2024 الموافق 18 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ويزو تشارك في تريند ياسمين عز: من زمان وعندى حاسه التنعيم الشتوى

ويزو
ويزو

شاركت الفنانة ويزو في تريند ياسمين عز الجديد بشأن الصوت الشتوي والصيفي، والذي تصدر التريند عبر مواقع التواصل الاجتماعي خلال الفترة الماضية.

تحيا مصر يرصد لكم مشاركة ويزو في تريند ياسمين عز

ونشرت ويزو فيديو لياسمين عز أثناء حديثها عن تنعيم الصوت، ونشرت فيديو لها من مشهد لها في مسرح مصر، وعقلت: من زمان وعندى حاسه التنعيم الشتوى الحمد لله.

ويزو:  كان زمان ممكن اعمل أدوار معينة.. دلوقتي لا أنا عندي 32 سنة

وسبق وعلقت نجمة مسرح مصر المعروفة بـ ويزو على على مسيرتها الفنية، حيث قالت لكاميرا تحيا مصر أثناء تألقها في حفل وشوشة: "كان زمان ممكن اعمل ادوار معينة لكن دلوقت لا .. أنا عندي 32 سنة"

تصريحات ياسمين عز المثيرة للجدل

وسبق واثارت ياسمين عز الجدل بتصريحاتها ونصائها للسيدات، حيث وجهت ياسمين عدة نصائح للزوجة لكيفية التعامل مع الرجل المصري، وذلك خلال فقرتها الأولى من برنامج “كلام الناس”، المذاع على قناة mbc مصر، وقالت ياسمين عز: أي ست متجوزة راجل محترم لو انتي بتشتغلي برة مديرة بتسيبي وظيفتك برة باب البيت وتدخلي البيت زوجة، انتي مش أعلى من جوزك حبيبك وهو والبيت ملهوش دعوة.. لو انت من عيلة غنية وهو من عيلة متوسطة اوعي تتنقعري عليه، دي موضة دي مسمعمناش بيها من أيام جدتنا، خدتيه من الأول ليه فروعنا المصري مفيش زيه في العالم، انتي في مجتمع الراجل طلع واتربى مفيش ست تدفع وأنا قاعد.

المطبخي.. نوع جديد من الغزل تطلقه ياسمين عز

وتحدثت ياسمين عز عن الغزل المطبخي، فقالت: فيه دراسة اتعملت في كندا عن حاجة صحية في الجسم المرأة اذا تناولت معلقة عسل يوميا كفيلة انها تبعدك عن الطبيب مابالك انت جنبك برطمان العسل.. مصدر النحل عند ربنا خلقلنا الزوج والسكن والمودة والرحمة أما تغازلي جوزك ابتكري بنصحك بالغزل المطبخي زي انك تعمليله كيكة برتقان ولوبيناولك كوباية الشاي ويسألك عن السكر قوليله كفاية ان انت لمستها بايديك يحبيبي.. بلاش تعملي لجوزك التقليعات الجديدة بلاش كيكة العجل جوزك بيحب كيكة القرص، وجوزك اديله نفسك ودهبك وفلوسك ولبسك.. انتو كيان واحد مفيهاش حاجة لو انتي أغنى منه فتديله.

تابع موقع تحيا مصر علي