عاجل
الجمعة 03 مايو 2024 الموافق 24 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

يوسف الكدواني بعد مشاركته في وبينا ميعاد: شكرا للأستاذ هاني كمال اللي اداني الفرصة

يوسف الكدواني وصبري
يوسف الكدواني وصبري فواز

أعربت الفنان الشاب يوسف الكدواني، نجل الفنان ماجد الكوداني عن سعادته بنجاح مسلسل “وبينا ميعاد”، الذي انتهى عرضه في مساء أمس السبت، وحازت نهايته على إعجاب عدد كبير من الجماهير.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير رسالة يوسف الكدواني عن نجاح مسلسل وبينا ميعاد

يوسف الكدواني يشكر صناع مسلسل وبينا ميعاد

وكتب يوسف الكدواني مجموعة صور من كواليس تصوير مسلسل وبينا ميعاد عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام، وعلق عليها: شكرا جدا .. شكرا لكل حد اشتغلت معاه و استمتعت و اتعلمت منه شكرا لكل الاساتذة اللي وقفوا جانبي شكرا للاستاذ هاني كمال اللي اداني الفرصة شكرا لكل اللي اتفرج و دعمنا و اتمني تكونوا انبسطوا.

أبطال مسلسل وبينا ميعاد يحتفلون بالعمل

وكان قد احتفل أبطال مسلسل وبينا ميعاد الشباب بـ نجاح العمل تزامنا مع عرض الحلقة الأخيرة، فكتب أسامة الهادي: مسلسلنا وبينا ميعاد .. رحلة من الانبساط والفرحه والشغف والتعب كملت بكلامكم وردود افعالكم اللي عدت كل حاجة كنت متخيلها .. عيلة وبينا ميعاد شكراً مليون مرة على كل حاجة حب كبير، بينما كتبت أية سليم: وبينا ميعاد هتوحشوني يا احلي عيله عيلتي التانية، و شكرا يا احلي جمهور علي ردود افعالكم و كلامكم الحلو.

أما عن يوسف ابراهيم فكتب: أنا حابب أشكر كل الناس اللي أشتركت في نجاح العمل ده و الناس اللي فعلًا بقت عيلتي التانية و هتوحشني جدًا جدًا و طبعًا الجمهور الجميل أتمنى تكونوا اتبسطوا معانا و شكرًا على كلامكم الحلو.

وكتبت بطلة العمل شيرين رضا عبر حسابها الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام: سعيدة بردود الأفعال وإن المسلسل عجبكم.. شكرا لكل اللي شاركوا فيه من ممثلين كبار وشباب وشكرا للمخرج الجميل هاني كمال  هتوحشونا وبينا ميعاد.

أحداث الحلقة الأخيرة من مسلسل وبينا ميعاد

وانتهت الحلقة الأخيرة من مسلسل وبينا ميعاد بـ أحداث سعيدة حيث تصالحت شيرين رضا مع والدها، وعادت إلى حضن زوجها حسن لطالما أحبته، وطلب والد أروى من صبري فواز أن يزوجها لـ ابنه علي “يوسف الكدواني”، وحازت النهاية على إعجاب عدد كبير من الجمهور.

تابع موقع تحيا مصر علي