عاجل
الثلاثاء 23 أبريل 2024 الموافق 14 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

منى فاروق تشارك الجمهور صورًا لها داخل الحرم المكي.. وتعلق: الحمد لله

منى فاروق
منى فاروق

حرصت الفنانة منى فاروق على مشاركة الجمهور والمتابعين مجموعة صور لها داخل الحرم المكي، وذلك من خلال منشور عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات إنستجرام.

تحيا مصر يرصد تفاصيل أحدث منشورات منى فاروق عبر إنستجرام

وظهرت منى فاروق في الصور وهي مرتدية ملابس الإحرام السوداء، وعلقت عليها قائلة: "الحمد لله"، وقد حاز المنشور على إعجاب عدد كبير من الجمهور والمتابعين.

أحدث تصريحات منى فاروق

وسبق وتحدثت الفنانة منى فاروق عن أزمتها الأخيرة، وكشفت بعض الأمور في حياتها الشخصية، كما تحدثت منى عن والدها الراحل وكشفت عن علاقتها به، وذلك في تصريحات لموقع تحيا مصر.

وقالت منى فاروق: لما حصلي أزمة زي اي بني أدم في الدنيا ممكن يتعرض لأزمة بس الناس كلها مسمتش عليا واللي معاه سكينة بيدبحك واي حد بيدوس عليا لأن أنا معنديش ضهر بس ربنا ضهري، وربنا ابتلاني وناس كتير قدامي ظهرت على حقيقتها سواء من صحابي أو ناس قريبة مني أو من الشغل".

وتابعت: ومبقاش ليا صحاب دلوقتي وفي ناس ربنا كرمني بيهم بعد الأزمات اللي حصلتلي، وكنت بحاول أهرب من الواقع اني مفكرش فيه عشان الحياة بتوجع والحقيقة دايمًا بتوجع و أبويا لو كان عايش كان هيجيبلي حقي ومكنتش هحارب الدنيا لوحدي.

منى فاروق توجه رسالة لجمهورها

وفي وقت سابق، وجهت منى فاروق رسالة لـ متابيعها قالت فيه: كنت واخدة إجازة من السوشيال ميديا الفترة اللي فاتت لاني كتت مخنوقة، وكنت ناوية أقفل الاكونت بس لقيت ناس كتير بتحبني وفي ناس كتير بيضيقوني لدرجة اني مش ببقى عايزة السوشيال ميديا تاني بس انا قاعدة على قلبكم.. وملكوش دعوة بحياتي خليكوا في حالكم عشان أنا مبخافش بخاف من ربنا بس.

محمد عز لـ منى فاروق: كل سنة وأنتي طيبة يا منمن 

وعلى الصعيد الآخر، حرص الفنان محمد عز على توجيه رسالة تهنئة للفنانة منى فاروق بمناسبة عيد ميلادها وذلك عبر حسابه الرسمي بموقع تبادل الصور والفيديوهات انستجرام. 

ونشر محمد عز صورة للفنانة عبر خاصية ستوري بحسابه الرسمي بانستجرام، معلقة: كل سنة وأنتي طيبة يا منمن ويا رب سنينك كلها خير وفرح ونجاح وسعادة.

تابع موقع تحيا مصر علي