عاجل
الإثنين 06 مايو 2024 الموافق 27 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

رامي جمال يوجه رسالة لمجهول: متلومنيش على رد فعلي ركز على تصرفاتك

رامي جمال
رامي جمال

وجه الفنان رامي جمال عبر حسابه الشخصي على موقع التدوينات القصيرة تويتر رسالة الى مجهول وكتب رسالة الى شخص ما بدون ذكر أسماء.

تحيا مصر يرصد تفاصيل منشور رامي جمال.

رسالة من رامي جمال 

وكتب رامي جمال في منشوره على موقع تويتر:"ما تلومنيش علي رد فعلي ركز علي تصرفاتك علشان الاحترام بيتقابل ب احترام والعكس صحيح وحاول تعمل حساب ان الدنيا هتجيبك قدامي في يوم ف سيب رصيد حلو افتكرك بيه".

والجدير بالذكر أن الفنان رامي جمال قد أعلن في الأيام الماضية عبر صفحاته على مواقع التواصل المختلفة عن تعرضه لوعكة شديدة وقال:"في حياتي مشوفتش تعب بالصعوبه دي عملت كل حاجه وخدت كل حاجه ودور عنيد جدا دعواتكم" وتفاعل معه المتابعين وعدد من الفنانين وتمنوا له الشفاء العاجل.

حالة رامي جمال الصحية

 وقد ظهر الفنان رامي جمال في مقطع فيديو من داخل سيارته وتحدث مع متابعيه وقال: صباح الخير لكل الجمهور الجميل، أنا الحمد لله بدأت أحس إني بتحسن، وبطمنكو وإن شاء الله الالتزامات الفنية  الجاية أكون قدها متقلقوش، وشكرا لكل حد دعالي وشكرا لجمهور جدة اللي شافني قبل كدة أربع أو 5 مرات وأنا في قمة فوقاني ..والمرة دي كعادته الكريمة كان هو الجمهور والفنان وكل حاجة شكرا بس هوالتعب مش إختياري وشكرا يا حبايبي جدا".

آخر أغاني رامي جمال

وتعتبر أغنية عاملة إيه هي أحدث أغاني الفنان رامي جمال والتي تم كرحها مؤخرا عبر موقع الڤيديوهات الشهير "يوتيوب" وحققت الأغنية نجاحا كبيرا وتبادلها المتابعين عبر مواقع السوشيال ميديا المختلفة، وجاءت كلمات أغنية عاملة إيه على هذا النحو: 

عاملة ايه وصحيتي امتى وروحتي فين 

طمنيني لو وصلتي لو هيبقى بكلمتين فاضية 

نتمشى شوية واسندي روحك عليا

 سيبي إيدك بين أيديا اطمني لو روحنا فين 

وأنا معاكي إيه لازمتها اشوف في الدنيا ناس تانيين 

يا أجمل حاجة حسيتها يا أعظم فرحة بعد سنين 

ومهما اتقال كلام يوصف لا هيكفيكي ولا ينصف 

ومهما العمر طال بينا يا روحي أحلى من الحلوين 

فاضية نتمشى شوية واسندي روحك عليا سيبي إيدك بين أيديا اطمني لو روحنا فين

تابع موقع تحيا مصر علي