عاجل
الأربعاء 01 مايو 2024 الموافق 22 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

سمية الخشاب: ميدتيرمات اي اللي في رمضان بتبوظوا صيامهم وعبادتهم!

سمية الخشاب
سمية الخشاب

نشرت الفنانة سمية الخشاب عبر حسابها على موقع التدوينات القصيرة تويتر منشور تستنكر من خلاله اجراء امتحانات في شهر رمضان.

تحيا مصر   تكشف تفاصيل منشور سمية الخشاب. 

وعلقت الفنانة سمية الخشاب على منشورها على موقع تويتر وقالت: "ميدتيرمات في رمضان؟ انتوا كده بتبوظوا صيامهم وعبادتهم كتير عليهم والله ارحموهم".

والجدير بالذكر أن الفنانة سمية الخشاب تتواصل دائما مع متابعيها عبر وسائل التواصل المختلفة وأكدت أنها لا تريد أن تسمع من اي حد سوى الجمهور.

سمية الخشاب تثير الجدل

وفي سياق آخر قد اثارت سمية الخشب الجدل حولها في الفترة الأخيرة بسبب تصريحاتها التي تدوالها رواد السوشيال ميديا حيث صرحت وقالت:"مفيش حد زيي لأني أحلى من جورجينا ومفيش واحدة عندها جاذبية وحلاوة ودم خفيف كدا، وأنا مش بغير من أي ست لأن ربنا خلقني جميلة وفيا كل حاجة أغير ليه؟.

واستكملت: طول عمري بخجل وبستحي لما أشوف حد مشهور من زمان حتى قبل ما أكون معروفة وبتكسف أسلم على المشاهير.

وعن أمكانية زواجها مرة أخرى وقالت:أنا كويسة من غير زواج ولكن لو ربنا عايز كدا مش هعترض، ومش هتفرق اتجوزت كام مرة كلها أرقام،  أنا قلبي مش بيدق بسهولة إلا لو لقيت شخص شبهي وفيه بيننا كيمياء، ولكن الحياة أحلى من غير زواج ومفيش حد ينكد عليا.

وتابعت سمية الخشاب: أنا نفسي في راجل حقيقي أحس معاه بالأمان؛ لأن صعب في الأيام السودا دي نلاقي راجل بجد مش مجرد شكله راجل،  أنا كل اللي اتجوزتهم رجالة محترمين وربنا يوفقهم في حياتهم، ومش بحب فكرة إن الست تكون العصمة في إيدها ومعتقدش إني هعمل كدا.

رد سمية الخشاب على متابعيها

وقد علقت إحدى المتابعات على  صفحة سمية الخشاب الرسمية على موقع التدوينات القصيرة تويتر وقالت"انا حلمت بالفنانه سميه الخشاب بتردح لواحد ف الشارع وانا واقفه بتفرج عليها ف البلكونه" لترد عليها سمية وتقول: دة مش حلم دة رؤية صحيحة.

ودائما تظهر سمية الخشاب وهي واثقة من نفسها ويفسره البعض بالغرور ويتضح ذلك دائما من خلال ردودها وتصريحاتها فقد أجابت عبر صفحتها على موقع تويتر على سؤال تداولته إحدى الصفحات يقول: من هي المرأة التي لن تتكرر؟ لتجيب سمية الخشاب بكل ثقة: سمية الخشاب.

          

تابع موقع تحيا مصر علي