عاجل
الخميس 18 أبريل 2024 الموافق 09 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

ورينا بقى الصوت الشتوي.. فرحة الجمهور بوقوع ياسمين عز ضحية لـ برنامج رامز جلال 2023

ياسمين عز
ياسمين عز

حالة من السعادة انتابت رواد السوشيال ميديا بعد ظهور الإعلامية ياسمين عز في برومو برنامج رامز جلال المقرر عرضه في رمضان 2023، والذي أتى بعنوان رامز نيفر اند.

تحيا مصر يرصد في ذلك التقرير تعليق الجمهور على ظهور ياسمين عز في برنامج رامز جلال

ياسمين عز مع رامز جلال

وظهرت ياسمين عز في برومو برنامج رامز نيفر اند لـ برامز جلال وهي في حالة فزع وخوف شديدة أثناء اللعبة التي، كما ظهرت وهي تصرخ بشدة، الأمر الذي جعل الجمهور في حالة من الحماسة والرغبة لرؤية الحلقة.

وجاءت تعليقات الجمهور على ظهور ياسمين عز في برنامج رامز جلال 2023، على هذا النحو: “بنت حلال وتستاهل كل خير”، “أيوة كدا وريها الفرعون بيعمل اي لما رمضان بييجي مكنتش بسمعك يا فرعون بس هسمعك رمضان ده عشان اشوف طنط ياسمين هتعمل اي يا ترى”، “والله تستاهلي كل خير يالا الف هنا وشفا مقدما انتي تستاهلي تلاته رامز مش رامز واحد ايامك تلاقي فرعون يخليكي تهمدي”.

الجمهور يتفاعل مع ظهور ياسمين عز في برنامج رامز جلال

وكانت تعليقات الجمهور أيضا مرتبطة بتصريحاتها التي أثارت استفزازهم كمصطلح “الصوت الصيفي”، و"الصوت الشتوي"، وجملة “الفرعون الكبير الصغير”، وغيرها، معربين عن حماسهم الشديد للحلقة، فقالوا: “هنسمع الصوت الصيفي اخيرا”، “مستنين الحلقه دي مخصوص بفارغ الصبر عشان نسمع الصوت الشتوي والصيفي مع بعض وتعرف الفرعون المصري على اصوله”.

أخر تصريحات ياسمين عز المثيرة للجدل

وكانت أخر تصريحات ياسمين عز المثيرة للجدل عبر برنامجها كلام الناس المذاع على قناة mbc مصر:  زي ما بدي دروس في تفخيم الزوج في دروس تنضيف الزوج، نضفي وادعكي ورا ودن جوزك.. أنت بريمو في النضافة كلور رايح وديتول جاي وبتيجي عند ورا ودن جوزك وبتكسلي.

وتابعت: بتشوفي زوايا وشراشيب وأبعاد السجادة ومش بتشوفي ورا ودن جوزك.. يا ريت تهتمي بأدق التفاصيل هو نضيف من قاعه لقمته، ولكن في حتة الماس في عوامل خارجية ممكن تلوثها نهتم بيها علشان هو واجهتك الراجل بيعبر عن بيته لو هو نضيف يبقى مراته نضيفة.

تابع موقع تحيا مصر علي