عاجل
السبت 04 مايو 2024 الموافق 25 شوال 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

هجوم لاذع على مذيعة شهيرة بسبب سخريتها من شيرين عبد الوهاب| فيديو

ريم عبد الله
ريم عبد الله

تعرضت المذيعة السعودية الشهيرة ريم عبد الله لهجوم لاذع خلال الساعات الماضية القليلة بعد تقليدها للمطربة شيرين عبد الوهاب بطريقة ساخرة في أحد البرامج التلفزيونية.

تحيا مصر يرصد تفاصيل تعرض ريم عبد الله لهجوم لاذع

حيث ظهرت ريم في البرنامج وهي تغني أغنية على وزن أغنية جرح تاني لشيرين ولكن بكلمات ساخرة، تتناول الأزمة الأخيرة التي مرت بها الفنانة.

كلمات أغنية ضرب تاني

وجاءت الكلمات التي غنتها ريم عبد الله، كالآتي: ضرب تاني هو قلبي لسه طاب من الأولاني.. أروح له تاني هو قلبي ينسى ضربه الأولاني، وقعت مرة وقمت من السرير تاني.. ضربت مرة وقلت ضرب الحبيب غالي.. وقعت مرة وقمت من السرير تاني ضربت مرة وقلت ضرب الحبيب غالي.

من النهارده مفيش إدمان مفيش ألوان من النهارده شرب مفيش ده كمان مفيش يا زمان من النهارده مفيش أعداء مفيش أصحاب من النهارده مفيش إدمان مفيش أصحاب والله يعوض على الأيام وعلى الليالي.

رد مدير أعمال شيرين عبد الوهاب

ومن جانبه، أعرب إيهاب صالح مدير أعمال المطربة شيرين عبد الوهاب عن استيائه الشديد من أفعال ريم عبد الله، وأعاد نشر مقطع الفيديو وعلق عليه قائلًا: إللي هقولوا ده رأي شخصي: عيب جدا من قناة محترمة زي ‎mbc1 إن يطلع حاجة زي كدة علي فنانة كبيرة و عظيمة زي شيرين و ده تنمر و قلة أدب إما ك مدير أعمالها ف أكيد هناخد الاجراء اللازم علي طول!.

مدير أعمال شيرين عبد الوهاب يكشف تفاصيل صادمة

وعلى الصعيد الآخر، أصدر إيهاب صالح بيان جديد عن الفنانة شيرين عبد الوهاب للرد على جدل اختفائها عن ساحة السوشيال ميديا في الفترة الأخيرة، مشيرا إلى أن جميع حسابتها على السوشيال ميديا لم تعد تتحكم بها.

وكتب مدير أعمال شيرين عبد الوهاب عبر حسابه الرسمي بموقع التدوينات القصيرة “تويتر: ”جمهور شيرين العظيم ناس كتير جدا بتسألني و بتبعت علي الخاص بخصوص حسابات شيرين علي السوشيال ميديا. كل صفحات شيرين مش معاها ولا معايا من أول السنة. في خلال اليومين الجايين سيتم إصدار بيان لتوضيح الاسباب ورا ده، لو كان في أيدي كنت نزلت كل حاجة علي صفحتها ، شكرا لدعمكم الدائم".

تابع موقع تحيا مصر علي