عاجل
الخميس 28 مارس 2024 الموافق 18 رمضان 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

اليوم.. أبطال مسلسل علاقة مشروع ضيوف برنامج كلمة أخيرة

أبطال مسلسل علاقة
أبطال مسلسل علاقة مشروعة

يحل أبطال مسلسل علاقة مشروعة ضيفًا على برنامج كلمة أخيرة والتي تقدمه الإعلامية لميس الحديدي ويعرض عبر قناة أون تي في.

تحيا مصر يرصد لكم ضيوف برنامج كلمة أخيرة

وتستضيف لميس الحديدي في برنامجها كلًا من ياسر جلال، مي عمر، داليا مصطفى، مراد مكرم، ميمى جمال والمخرج خالد مرعي.

أبطال علاقة مشروعة ضيوف برنامج كلمة أخيرة

ومن المقرر أن يتم خلال الحلقة الكشف عن كواليس وأسرار نجاح المسلسل وردود الفعل والتي من المقرر أن تعرض الحلقة  في تمام الساعة التاسعة والنصف مساء.

تصريحات ياسر جلال

وكان قد تحدث الفنان ياسر جلال عن تفاصيل التحضير لـ دوره في مسلسل “علاقة مشروعة”، وقال ياسر جلال خلال حلوله ضيفا على برنامج “الراديو بيضحك”، المذاع على راديو 9090: “حريص على إني أنوع في أدواري وأعمل شخصيات مختلفة في أعمالي، بس مقدرش أغفل العامل التجاري اللي بيجذب المشاهد، والدراما مبنية على البطل التراجيدي اللي هو راجل كويس ومبيغلطش إلا إنه يغلط غلطة تتبنى عليه الأحداث وفي النهاية يكون فيه عبرة وعظة، ولازم يكون في نهاية العمل يتعاقب، والدراما بتثقف الناس وبتوعيهم وبتبعدهم عن الغلط".

وتابع ياسر جلال: “ممكن تكون الفكرة اتعملت قبل كدة بس بشكل مختلف، احنا حكينا الموضوع ده ازاي الناس في البداية افتكرت إنه على علاقة بيها بس هو كان متجوزها عشان حب قديم بينهم، ولما صحبه انتحر قرر ينفصل عنها، ومكنش حاطت في باله إنه في حمل.

وأضاف: وواحد بررله إن ده عادي الشرع محللك 4، بسهو ميعرفش إن الموضوع ده تأثيره على الأسرة تأثير سلبي لأنه بيكون مطلوب العدل ومفيش عدالة وربنا اللي قال كدة ولا هتعدل ولا هتدي لعيالك اهتمام وهي الحياة معمولة عشان تتجوز، احنا هنعمل اسرة ولا هنقعد ننظم مواعيد بين الزوجة الأولى والتانية وننسى إن فيه أبناء".

مسلسل علاقة مشروعة

مسلسل "علاقة مشروعة" مكون من 15 حلقة، وهو بطولة ياسر جلال ومى عمر وداليا مصطفى ومراد مكرم، بسنت شوقى، عفاف مصطفى، ياسمين رحمي، وردشان  مجدى، وعدد آخر من الفنانين، والعمل من تأليف سماح الحريرى وإخراج خالد مرعى وإنتاج مشترك بين شركتى "Forever Drama - مها سليم" و"media Hub – سعدى جوهر".

تابع موقع تحيا مصر علي