عاجل
الأربعاء 15 مايو 2024 الموافق 07 ذو القعدة 1445
رئيس التحرير
عمرو الديب

"بعد 3 أيام من طرحها".. لحظة بعادك لـ رامي جمال تتصدر تريند اليويتوب

رامي جمال
رامي جمال

تصدرت أغنية لحظة بعادك للفنان رامي جمال تريند موقع الفيديوهات العالمي يويتوب، وذلك بعد 3 أيام من طرحها فقط وتحقيقها نجاحًا كبيرًا.

تحيا مصر يرصد لكم تصدر أغنية لحظة بعادك لرامي جمال تريند اليويتوب

واحتلت أغنية لحظة بعادك المركز الخامس على موقع اليوتيوب، وذلك بعد أن حصلت على إشادات واسعة من قبل الجمهور عبر جميع مواقع التواصل الاجتماعي.

تفاصيل أغنية لحظة بعادك

وأغنية لحظة بعادك لرامي جمال من كلمات الشاعر حسام سعيد، ألحان محمود أنور، توزيع محمد مجدي وتعتبر هذة الأغنية أولى أغاني ألبومه الجديد الذي يتم طرحه فى موسم الصيف.

ومن جانب آخر، كان قد  شارك الفنان رامي جمال مجموعة من رسائل الجمهور له، وذلك بعد طرح أغنية لحظة بعادك، وكشف أن أحد أصدقائه عاد إلى زوجته بعد انفصال دام 3 سنوات، وذلك بفضل الأغنية.

متابع يعود لزوجته بعد أغنية لحظة بعادك

 وعلق رامي وقال: "امبارح قبل ما أنام جات لي الرسالة دي وفرحتني جدا، وعاوز أقول حاجه من واقع حياتنا، الدنيا متعاشة مرة واحدة، متفرطوش في اللي بتحبوهم بسهولة، احنا للأسف جيل بيشوف الانفصال والطلاق سهل، رغم أننا اتربينا في بيوت كان بيحصل فيها مشاكل أكيد"

وتابع: "لكن كان أهالينا متمسكين أن البيوت دي ما تتهدش بسهولة، مشاكل الحياة كتير لكن متخلوش الأفلام والمسلسلات وحكاوي الناس تخليكم تطلبوا أو تستنوا من اللي بتحبوهم كل حاجة، وما تعلوش سقف توقعاتكم، احنا اتعلمنا أن البيوت تتهد على العرض والكرامة فقط، لكن خلافات الدنيا العادية لا ما تفتكروش، أن في حد حياته كاملة زي ما بتشوفوها على انستجرام والمسلسلات والأفلام، لو كل واحد وواحدة اتهيالهم أن الانفصال هيخليكم بكرة تعيشوا بحرية، وتلاقوا فرص وشركاء أحسن هتضيعوا من أيديكم"

رامي جمال: احنا عايشين مرة واحدة فوتوا لبعض وامسكوا في حبايبكم

واستكمل: "ناس احتمال كبير ما تتعوضش، أخيرا احنا عايشين مرة واحدة فسامحوا وحبوا وفوتوا لبعض، وامسكوا في حبايبكم، وأخيرا محدش عايش حياتك فأنت لو بتحكي لحد عن مشكلتك مع شريكك، خليك واثق أن رأيه وحياته مش قاعدة لازم تكون صح، أخيرا ايه رأيكم في أعنية لحظه بعادك".

تابع موقع تحيا مصر علي